Athene Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nå har jeg nettopp funnet ut at den mongo firewallen som fulgte med hovedkortet mitt, var skylda i 90% av alle problemer jeg har hatt på maskinen den siste måneden! Dvs problemer som: * Websider ikke laster ferdig og blir seende helt gærne ut * Koder i websider dukker opp istedenfor det som skal være der * Bilder laster ikke ferdig og får feil farger (korrupte) * Spill får ikke forbindelse eller mister forbindelsen etter veldig kort tid * FTPr timer ut så fort at det var vanskelig å legge ut noe som helst * Kan ikke laste ned mail, verken med outlook eller via browser * Kan ikke finne andre maskiner i lokalt nettverk * Filer som blir hentet ned blir hentet helt galt, og ikke alltid fullført, så de fungerer ikke * Forsøk på å skrive innlegg i forumer ender med time-out * Cmd Ping ender med "request timed out" selv om du kan surfe på akkurat den websiden * Sikkert andre småting som jeg ikke kommer på i farta. Denne firewallen følger med på driver CDn til NVidia hovedkort, og kanskje andre hardwares fra dem også, og jeg har nå hørt rundt omkring at jeg er langt ifra den første til å ha STORE problemer med denne firewallen! IKKE BRUK DEN! Now excuse me, jeg skal poste denne advarselen på noen forskjellige forumer både her og der Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 99% av alle feil er brukerfeil sies det. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Holder vel strengt tatt med en tråd om dette emnet? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529374 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Bruk eksisterende tråd som er linket til over Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg