TheBoz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Software brannmurer er bare noe tull uansett. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 nå er vel nvidia sin FW en slags blanding av software/hardware Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 jeg har utrolig mange rare fordommer, firewall på hovedkortet er en av dem. Epz. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) sitter her med samme følelse, får bare ikke avinstallert den uten at skjermkortet ofres Noen som har en link til nvidia skjermkort driver (6600GT), kun skjermkort? (ikke FIREWALL FUCK) 5498474[/snapback] Her har du driverne du ser etter XP 95, 98 (se) og 2000 5498960[/snapback] Har nettopp henta de driverene, og installert de... I stad fikk jeg til å kjørt msn opp... Men når jeg skal create en game på cs (1.6) så detter jeg ut av nettet, og klarer ikke å create/joine en server.. er nok firewallen som er i veien, men hvordan unistallere den? 5499235[/snapback] Hva med å gå på legg til fjern programer? 5499573[/snapback] :!: Endret 26. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Software brannmurer er bare noe tull uansett. 5501060[/snapback] Nå kjører alle firewaller en form for software ... Om du skal ha hardwarefirewall heter det saks eller tang. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det her er den aller beste firewallen jeg noen gang har hatt! Har ingen problemer med den, og jeg har får tilnærmet null virus når den er i bruk. Bare firewallen er god nok grunn til å få seg Nforce hovedkort. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har hørt mye dritt om nVidia firewall ja. Mange som fraråder til ikke p bruke den Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det rart vi som jobber innen support hos ISP'er har mye å gjøre? Forøvrig støttes trådstarter sin mening, Nvidia sin FW er noe av det dårligste jeg har sett til en PC, på nivå med Norman sin. 5499587[/snapback] Hey, siden du jobber hos en ISP, si meg hvorfor jeg plutselig detter ut og ikke får tilgang til internett....har NGT men de har ikke driftsproblemer nå..... Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det rart vi som jobber innen support hos ISP'er har mye å gjøre? Forøvrig støttes trådstarter sin mening, Nvidia sin FW er noe av det dårligste jeg har sett til en PC, på nivå med Norman sin. 5499587[/snapback] Hey, siden du jobber hos en ISP, si meg hvorfor jeg plutselig detter ut og ikke får tilgang til internett....har NGT men de har ikke driftsproblemer nå..... 5532644[/snapback] Det er et spørsmål som ikke kan besvares enkelt. Det kan finnes 1000 vis av grunner til det. De 2 største feilene: 1. Feil på kundens PC/nettverk (les brannmur/trådløst nettverk). 2. Feil montert. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det rart vi som jobber innen support hos ISP'er har mye å gjøre? Forøvrig støttes trådstarter sin mening, Nvidia sin FW er noe av det dårligste jeg har sett til en PC, på nivå med Norman sin. 5499587[/snapback] Hey, siden du jobber hos en ISP, si meg hvorfor jeg plutselig detter ut og ikke får tilgang til internett....har NGT men de har ikke driftsproblemer nå..... 5532644[/snapback] Det er et spørsmål som ikke kan besvares enkelt. Det kan finnes 1000 vis av grunner til det. De 2 største feilene: 1. Feil på kundens PC/nettverk (les brannmur/trådløst nettverk). 2. Feil montert. 5534602[/snapback] Puh, heldigvis hverken av de feilene du her beskriver. En driver til nettverkskortet var satt ut av spill. Var et 'spørsmålstegn' ved Raid-controller ikonet i Enhetsbehandlingen. Satte inn cd'n for hovedkortet og oppdaterte.......now I'm back online baby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå