jossa Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) hei.. har en tv her som bildet "bliker" å med det mener jeg at det virker som hele bildet blir en anelse gråere for så å hoppe tilbake.. dette sjer ikke med en gjevn blinking.. men noe som virker som "tilfeldige blink" og i en relativt høy fart.. tven er en PHILIPS 32" widescreen tv med en black lines logo i hjørnet.. en relativt ny tv.. vil tippe 1996-1999 ca.. sjer uansett om det brukes tuner eller xbox.. er ute etter tanker og ider samt løsninger på problemet.. er litt iriterende i lengden Endret 26. januar 2006 av jossa Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) bidet "bliker" på en tv En del skrivefeil i emnet dit...... Denne burde vært postet under "Lyd og Bilde". Endret 26. januar 2006 av Maverick2002 Lenke til kommentar
jossa Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 sorry der.. er uansett hvordan signalkjilde som brukes.. ja skriver av å til feil ja retter det opp nå.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Flyttet fra Overklokking-PSU... Lenke til kommentar
jossa Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 ok... nytt clue.. når det sjer at fargene blir helt feil å blinkinga starter.. så hjelper det og skru av sjermen og vente litt for så å skru på igjenn.. da kan den være stabil lenge... Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Dette virker på meg som en typisk "dårlilg lodding". Slike oppstår etter noen års bruk, og årsaken er ofte store temperatursvingninger som påvirker loddingene i TVen. Min TV måtte repareres etter bare 3 år. Du burde absolutt dra innom et verksted for å få dem til å fikse dette, ettersom det potensiellt sett kan forårsake brann hvis loddefeilen sitter på en komponent med stor strømgjennomgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå