Sveini89 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 viste ikke helt va jeg skulle kalle denne posten... men det jeg lurer på er hvordan jeg kan foreksempel på hjemma sida mi, få det sånt att webcamera tar ett bilde annen hvert sekund, og viser det på hjemmesida mi, sånt att folk kan se hva som sjer på rommet mitt fks osv... akkuratt som ett overvåknings kamera... har sett di har det noen plasser foreksempel her Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) kan være skummelt å ha, om du skulle finne på forskjellige ting framfor PCen uten å huske at kameraet står på. er fult mulig. hvilke webcam har ud=? eg har et creative webcam, og der kan eg velge å last ebildene opp mot en FTP server hver gang et bilde blir tatt. (noe som kan stilles inn i instilligene til cameraet. Endret 25. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Les litt om dette her. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis du har raskt opplastingshastighet så kan du også streame video så lenge det ikke er for mange personer som ser på samtidig. Da bruker man for eksempel Windows Media Encoder. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 hva gjør jeg her? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Du trykker Cancel og går tilbake et steg og velger "Pull from encoder". Så legger du ut en link til IP adressen til PCen din. Hvis IPen forandrer seg så må websiden oppdateres. Hvordan du får mediaplayer til å automatisk åpne seg på websiden din husker jeg ikke i farta. Endret 26. januar 2006 av Kristallo Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 hah fløut.. men heh husker ikke hvor jeg finner ipen min Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 dette får jeg opp øøøhm... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Prøv http://www.whatismyip.com/ Erstatt "sven" med med IP adressen og lim inn hele adressen i mediaplayer på "File/Open URL...". Hvis du får opp video da så har du gjort det rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå