Martink700i Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 så på de sist nevnte men fikk neon råd om å ikke kjøpe HP eller IMB pc fordi dere deler koster skjorta. Er ikke A3667G bra i det hele tatt? Forresten vil jeg ha 17". Og en rask pc!! 6775779[/snapback] Svada. Du betaler uansett ikke for deler dersom noe går i stykker. Det gjør service verkstedet. HP og IBM er gode merker. 6775837[/snapback] men det gjør de ikke etter garantien? gjør de? 6776077[/snapback] Så vidt jeg vet har både IBM og HP veldig god garanti, er vell blandt de beste på markedet hvis jeg ikke tar helt feil.. og du skal sikkert bytte laptop etter garantien har gått ut uansett. Lenke til kommentar
TotalBlackOut Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Så vidt jeg vet har både IBM og HP veldig god garanti, er vell blandt de beste på markedet hvis jeg ikke tar helt feil.. og du skal sikkert bytte laptop etter garantien har gått ut uansett. 6776091[/snapback] Tror ikke HP har mer enn 1.års garanti.. har nettopp betilt ny nx9420 og garanti er oppgitt til 12mnd. BlackOut Lenke til kommentar
goose Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=624542&hl= Lenke til kommentar
coban Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Så vidt jeg vet har både IBM og HP veldig god garanti, er vell blandt de beste på markedet hvis jeg ikke tar helt feil.. og du skal sikkert bytte laptop etter garantien har gått ut uansett. 6776091[/snapback] Tror ikke HP har mer enn 1.års garanti.. har nettopp betilt ny nx9420 og garanti er oppgitt til 12mnd. BlackOut 6776108[/snapback] NX modellene er bedrifts pc'er som blir solgt med ett års garanti - skal du ha noe mer enn dette så må du betale for det. Modellene som blir solgt ut av butikk har 2 års garanti. Følgende produsenter har 2 års; hp, toshiba, packard bell, fujitsu siemens.. acer har kun 1 års. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Gjør man det? Jeg har tenkt til å ha den maskinen lenge... Men ville noen anbefale A3667G? jeg kommer bare til å bruke den til litt spilling og surfing. Noen andre maskiner som kan ligne noe på A3667G? har 11.000 til pcen. Rask prosessor og god batteritid er pluss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå