Gå til innhold

Ny pc.. Hvor finner jeg det beste tilbudet?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å kjøpe meg en bærbar pc...

Men hvilken?? :hmm:

Den må ha ganske mye lagringsplass og rask prossesor.

50 gb må det hvertfall være plass til og prossessoren må kunne kjøre spill som World of Warcraft og andre store nettspill!

Jeg har ikke så mye penger og vet ikke hvor jeg skal se for å få den beste prisen. :blush:

Hjelp!?? noen?

Endret av Låvedør
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Vær vennlig å lese innlegget "Mal for spørsmål i denne kategorien" som ligger som en annonsering øverst i forumet.

Det er veldig vanskelig for oss å komme med noen anbefalinger som passer for deg når vi vet såpass lite om bruksområdet og ikke minst hvilket budsjett du har. Det finnes enormt mange forskjellige bærbare på markedet. Husk at vi bruker tid på å finne frem til gode alternativer for deg. Da trenger vi detaljert informasjon fra deg, ellers risikerer vi å kaste bort mye tid på å finne noe som av forskjellige årsaker ikke er aktuelt for deg. Og det er vel ikke ønskelig?

Endret av csm-101
Lenke til kommentar
Ville anbefale deg å se på blant annet:

netshop.no (og da spesielt netshop 259ien som jeg har planer om å kjøpe selv)

dell.no

shg.no

mpx.no

komplett.no

ikke minst prisguiden her på hw.no !

5504908[/snapback]

Vil ikke anbefale shg.no

Får nå snart pengene mine tilbake derifra etter 1 måned der de somlet før de fant ut at jeg skulle få hevet kjøpet på grunn av feil ved produktet, og deretter 2 måneder der jeg har ventet på at de skulle få overført pengene. De 4 månedene som har gått siden jeg bestilte har jeg hatt pc i 24 dager! Ser ut som flere andre har lignende erfaringer. Ellers finnes jo whitebox.no, dell.no avsluttet nettopp en serie med strålende avslag

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
FSC Bærbar

Specs: FSC Amilo A3667G 17" WXGA+,ATI X700-128, Turion ML37,1024MB,100GB,DVD±RW,WLAN,XPH

Den vil nokk dra wow på uber bra grafikk til bærbar og være, stor lagringsplass, nokk ram og den har en bedre en nokk prosessor!

Lykke til med kjøp!

5499100[/snapback]

Jeg siterer megselv. Dette er en pc med allt det du ville ha. Bra skjermkort, god lagringsplass, og den er innenfor den grensen op orus dere ville ha.

Lykke til med kjøpet

Lenke til kommentar
Enkelt og greit, skal kjøpe meg en sånn selv:)

http://psdata.no/ps.asp?it=125383&mlevel=180200

5931562[/snapback]

Den var jo bra. Hadde jeg satsa på, hadde jeg ikke allerede hatt bærbar :p

5932464[/snapback]

Asus'en ser virkelig bra ut, men det ser ut som om det kanskje kommer en versjon med T2500. kanskje verdt å vente på.

5932889[/snapback]

En Asus A6Ja? Vet du tilfeldigvis når og hvor omtrent mye den kommer til å koste?

Var det kanskje denne du mente?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318564

Endret av Septimus
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
FSC Bærbar

Specs: FSC Amilo A3667G 17" WXGA+,ATI X700-128, Turion ML37,1024MB,100GB,DVD±RW,WLAN,XPH

Den vil nokk dra wow på uber bra grafikk til bærbar og være, stor lagringsplass, nokk ram og den har en bedre en nokk prosessor!

Lykke til med kjøp!

5499100[/snapback]

Hvordan er pcen? raskt? noen ulemper? kom med alle små ulemper også...Har tenkt på å kjøpe denne maskinen, er litt usikker...

Lenke til kommentar

FUJITSU SIEMENS AMILOPI1556

AMILO Pi 1556 med Intel® Core™ Duo prosessor T2400(1.83 GHz), 1024 MB RAM minne, 100 GB harddisk, 15.

4” TFT WXGA skjerm, DVD-brenner og 256 MB nVidia GeForce GO 7600 skjermkort. FireWire og USB 2.0 porter for tilkobling av skriver, kamera etc. Minnekortavleser(SD/MS/MMS/MSPRO) gjør det enkelt å overføre bilder. Trådløs og kablet nettverkstilkobling.

11995,-

Lenke til kommentar
så på de sist nevnte men fikk neon råd om å ikke kjøpe HP eller IMB pc fordi dere deler koster skjorta. Er ikke A3667G bra i det hele tatt? Forresten vil jeg ha 17". Og en rask pc!!

6775779[/snapback]

Svada. Du betaler uansett ikke for deler dersom noe går i stykker. Det gjør service verkstedet. HP og IBM er gode merker.

Lenke til kommentar
så på de sist nevnte men fikk neon råd om å ikke kjøpe HP eller IMB pc fordi dere deler koster skjorta. Er ikke A3667G bra i det hele tatt? Forresten vil jeg ha 17". Og en rask pc!!

6775779[/snapback]

Svada. Du betaler uansett ikke for deler dersom noe går i stykker. Det gjør service verkstedet. HP og IBM er gode merker.

6775837[/snapback]

men det gjør de ikke etter garantien? gjør de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...