L@sse Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nå i det siste har jeg begynt å få små rykninger i låret, faktisk Gjør ikke vondt eller no' sånt, det er akkurat som leamus (sånn på øyet), bare på låret Noen som vet hva det skyldes, og hva det er?? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Nei, da er det vel litt mer merkbare rykninger.. Det er bare sånne små rykninger som kommer innimellom.. Gjør ikke vondt eller noe Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har samma greie selv. Rett som det er begynner leamusa i venstre lår. Aner ikke hvorfor det skjer, kansje pga en nerve i "klem"?.. Heldigvis finnes det ting som er verre Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg fikk dette etter dobbel time med spenst...Men ikke før 3 dager etter:P Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Skylden ligger vanligvis i at du enten sitter dumt/gjør noe dumt. Og da kommer bla nerver i klem som det ble nevnt over her. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Trener 2 ganger i uka. Når jeg kommer hjem fra trening å setter meg forran min utkårede (pc'en) så kan jeg få slike morsome små rykninger. Det er ikke vondt ellerno. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg får også det i blant. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 http://lommelegen.no/sok.asp?q=rykninger Sjekk den linken. Får håper at det ikke er svangerskapskramper: D Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Når dere får slike rykninger, har dere prøvd å skifte fortstillingen? (Uten å nødvendigvis flytte dere) Hjelper det så er det mest sansynlig snakk om nerver i klem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå