Skribenten_ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hei... skal snart kjøpe meg en ny kjermkort.. men lurer på om noen vet når en eventuelt ny nextgen Nvidia kort kommer.. for jeg lurer på om jeg skal vente den den kommer eller kjøpe meg en nytt 7800GT kort og sette den i SLI med den jeg allerede har Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Et burde klare seg mer enn bra nok til de spillene som er på markedet, men har du derimot 2 så har du ytelse nok til spill en god stund fremover i tid Sett at resten av systemet klarer å backe opp skjermkort(et/ene) da... Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Et burde klare seg mer enn bra nok til de spillene som er på markedet, men har du derimot 2 så har du ytelse nok til spill en god stund fremover i tid Sett at resten av systemet klarer å backe opp skjermkort(et/ene) da... 5498184[/snapback] Leste noen rykter om at det skulle presenteres ca samtidig som x1900, og jeg mener å ha hørt at g71 skal vises fram torsdag 26/1 ..det der ca nu det. Det er nok like rundt hjørnet. http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=3476 "Nvidia scheduled its launch and world wide availability in stores for February 2006 but if all goes well it might actually launch at the same time as ATI, in the last week of January." Det er derfor jeg ikke har kjøpt x1900. Alle Hovedkortene som har de features jeg vil ha er for SLI. ikke Crossfire. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi som vet noe har signert NDA avtaler med nVidia. Du må nok nøye deg med den ingformasjonen som "rykte-børsen" stiller med... Hva som stemmer vil tiden vise! http://www.xbitlabs.com/news/video/display...0124235047.html Taiwanese web-site DigiTimes reported citing Paul Sun, general manager of Nvidia Taiwan that the leading designer of GPUs is “scheduled to introduce a new GPU series to target the high-end segment in early March”. The representative for the company declined to go into details regarding the product and its specifications, but earlier it was expected that Nvidia would try to unleash a new GPU to compete against ATI’s Radeon X1900-series products The high-end GeForce 7900 GTX is projected to feature 32 pixel processors, operate in the range of 700MHz – 750MHz and come equipped with 1600MHz – 1800MHz GDDR3 memory. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg satt å tenkte på 7900 i går når jeg leste om X1900. Tror nok nVidia slipper noe snart, kan jo ikke la ATi lede på denne måten. Jeg tipper ihvertfall de tenker sånn, og dermed så kommer det snart en oppgradert versjon av 7800 ut for å ta opp konkurransen med X1900. Tror ikke det blir noe nestegenerasjonskort, og hvis det hadde vært tilfelle så får det ikke navnet 7900 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 ok men en ting jeg satt og tenkte på i går da jeg koste meg med CoD2. Når skal Nvidia lære av Ati når det gjeder HDR+AA... Hadde vært en fin egenskap og kunne bruke topp korte dems med.. Noen som har lest noe info om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå