casperal Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Noen som har prøvd X1900? jeg vurderer og kjøpe d... Jeg har et MSI K8N Platinum s939 hovedkort,,, dette har støtte for sli... jeg lurer på om jeg kan kjøre ATI kort med dette hovedkortet... (vet at jeg ikke kan kjøre de i crossfire assa...) ne ways, fortell om deres erfaringer med X1900 og post GJERNE 3D Mark05 scores! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Kan du kjøre disse kortene i crossfire på hans hovedkort.. Siden dette er noe jeg ikke kan om så hadde det vært morsomt og lært det Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det de sier er at du kan sette inn et ATI-kort i et SLI-hovedkort, men at du ikke kan sette to ATI-kort i crossfire i et SLI-hovedkort. For å kjøre to ATI-kort må du kjøpe deg et Crossfire-hovedkort fra ATI Lenke til kommentar
smy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 før mitt i dag så si senere Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) ja.. synes nå emnet rundt x1900xtx er ganske labert jeg. Alle var så hypet opp på og få det når det kom, men kan ikke si dere sier så mye dere som har kjøpt den. Levde den ikke opp til forventingene eller? hehe kom igjen sleng ut en liten rapport her! Endret 26. januar 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Men så er det ikke alle som har fått kortene heller da... regner med jeg får mitt på mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hvis dem ble kjøpt på tirsdag og sendt da kunne det hent noen fikk dem i dag. Hvis dem bor et sted der posten kommer fort fram til hehe så jeg måtte jo spørre Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja de fleste korta ble nok ikke sent før Onsdag, da netbutikkene stort sett ikke rakk og få de ut Tirsdag. Fikk mitt fra mpx i dag, det tok ca28 timer bare Så posten kan vis de vill. Første tingen jeg stusaa på var at jeg ikke fikk brukt ati catalyst 6.1 som ligger på ATI sine sider, da fikk jeg abre feil melding. Så måtte bruke den medfølgende driver cd (første gang tror jeg), så gikk det greit. Er ikke sikker på hvem verson det er, den sier 6.14 endel steder?! Ellers har jeg ikke rukket stort, grunnet styremøte i velle. Legge det på en slik dag da get... Men får prøve vidre i mora. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja de fleste korta ble nok ikke sent før Onsdag, da netbutikkene stort sett ikke rakk og få de ut Tirsdag. Fikk mitt fra mpx i dag, det tok ca28 timer bare Så posten kan vis de vill. Første tingen jeg stusaa på var at jeg ikke fikk brukt ati catalyst 6.1 som ligger på ATI sine sider, da fikk jeg abre feil melding. Så måtte bruke den medfølgende driver cd (første gang tror jeg), så gikk det greit. Er ikke sikker på hvem verson det er, den sier 6.14 endel steder?! Ellers har jeg ikke rukket stort, grunnet styremøte i velle. Legge det på en slik dag da get... Men får prøve vidre i mora. 5503098[/snapback] Can i be you? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) hehe synd. Skulle gjerne ha testet dette selv i grunn.. Bare pågrunn av at jeg aldri har hatt Ati, ikke testet dems teknologi. Dem sier har jeg lest. Tar det med en klype salt, at de bruker en annen arkitektur på pipe`sene så de blir "ekte". Mye bedre performance enn det nvidia klarer. Da kom jeg på og tenke at siden jeg alltid har hatt et nvidia kort. Alltid falt til standar 30fps spill uavhengi maskin dem har vært i. Når det skjer mye å ikke så mye i spill når grafikken er på full pupp. Kansje Ati sine kort har en annen måte og bruke motoren på slik man ikke faller så mye ned i 30 men får en gjevn flyt.. Dette skulle jeg gjerne ha testet selv... Men har ikke mulighet. Skulle ha vært en hardware butikk nedi gata her hehe Det er det jeg lurer på og venter spent til og høre hva dere andre sier om kortet og angående dette for de som har x1900xt (x) Endret 26. januar 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 vist du har et gtx 512 så kjøper du ikke x1900xtx, det er jo ikke noe poeng Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) hehe det skal jeg heller ikke Jeg er bare litt nyskjerrig (er dysletiker aner ikke hvordan jeg staver det. Sorry ) på hvordan Ati sine kort oppfører seg i spill som inneholder mye shader effekter. Siden jeg aldri har hatt et Ati kort. Men no way, skal ikke kjøpe det, koser meg med mitt gtx 512 å kjøper next gen kortet med Dx10 i stedet Endret 26. januar 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Skulle gjerne ha testet dette selv i grunn.. Bare pågrunn av at jeg aldri har hatt Ati, ikke testet dems teknologi. Dem sier har jeg lest. Tar det med en klype salt, at de bruker en annen arkitektur på pipe`sene så de blir "ekte". Mye bedre performance enn det nvidia klarer. 5503371[/snapback] :!: Sikkert fordi ATi har drenering mellom VPU og minne Neida... Det stemmer nok ikke. Jeg har prøvd kort både fra ATi og nVidia, på flere forskjellige operativsystemer. På Windows er det omtrnet likt, både ATi-kort og nVidia kort har noen fps drop, mens på Linux er saken en helt annen, der sliter ATi-kortene (hvis de i det heletatt klarer å dra appikasjonen uten å gå til h******) Men hvis det er de nye X1900-kortene du tenker på så er nok de litt bedre enn nVidia i meget høye oppløsninger med alt på og masse shaddere. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det er ikke bare snakk om litt i slike tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå