magicus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 altså moralen er: er du under 18 og har lyst til å drikke deg dritings og feste kanskje rote litt med eksotiske damer. Reis til hellas! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Men finnes finere og kjekkere plasser også.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Da vil jeg bumpe posten ved å si GOD TUR! Danno og Line, kos dere... Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Reiste til Ayia Napa når jeg var 17 år. Da måtte jeg ha underskrift fra foreldre, men vi var 2 stk på 17 som reiste, ingen over 18 år var med. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Naboen min er 16 år og har reist til Kina for å bli der ett år, kan nevnes att han er der for litt disiplinære grunner og da... Lenke til kommentar
Randy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Drar du sammen med kjæresten din til Kos? Jaja, lykke til.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det er greit for alle foreldrene, men det var egentlig bare detat jeg var usikker på om det var en lov mot det eller noe. F.eks at man måtte ha med en på 21+ for å dra som 17åring. Men men! takk for all hjelp alle sammen. Jeg og *Line* skal til Kos i sommer! 5498768[/snapback] Når og hvor? Har aldri blitt spurt om alder eller om jeg er med foreldre så det burde ikke være noe problem. Skal selv til kso i sommer med en gjeng venninner. Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Angående alkoholregler i Hellas: Jeg og min stebror var på Rhodos nylig (med familie), Og jeg hadde ingen problemer med å få kjøpt alkohol. Noensteder. Og jeg er 15 år Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Når og hvor? Har aldri blitt spurt om alder eller om jeg er med foreldre så det burde ikke være noe problem. Skal selv til kso i sommer med en gjeng venninner. 5688151[/snapback] VI drar den 19. Juli og kommer tilbake 27. juli. Skal bo like utenfor Kos by Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Da er vi der litt samtidig da. Skal være der fra 14 til 21 jeg da. Like ved lambi beach tror jeg, husker ikke helt hvor men det blir vel litt utenfor byen det og. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Kult! Med mine beregninger skal vi da bo 25 minutter unna hverandre med buss. Hadde vært morsomt å sett deg Alltid rart å møte kjente i utlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå