Medisinmannen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Dette er delene jeg har sett på: AMD Athlon64 San Diego 90nm 3700+ Socket939 Point of View GeForce 7800GT 256Mb HIPER Type-R Black 580W Modular ATX 2.2 DFI Lanparty UT nF4 SLI-D Socket939 ATX Lian-Li PC7 OCZ EL Dual Channel Platinum 2x1024Mb 2-3-2-5 PC3200 Maxtor DiamondMax 10 6L300S0 300Gb 7200rpm 16Mb NCQ S-ATA NEC ND-3550 Dual-Layer PCn skal brukes til spilling og jeg skal overklokke litt, så jeg trenger kjøling. Men hvilken kjøler til CPU og Grafikkort bør jeg kjøpe? Ser oppsettet bra ut ellers? Skal også ha viftestyring... Takker for svar! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Til cpu foreslår jeg Asetek - VapoChill Micro. Til skjermkortet er det bare en kjøler som duger og det er Zalman VF700-Cu. Vær klar over at de rambrikkene du har valgt ikke klokker særlig bra. Les testene på Corsair TWINX2048-4000PT,så vil du se at de klokker bra og er i tillegg billige. Edit: Ellers ser oppsettet ditt bra ut. Bortsett fra hardisken kanskje. Les denne testen. Edit:Rettet opp feilen i linken til cpu-kjøleren. Endret 25. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg ville valgt en annen harddisk, for eksempel fra Western Digital. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Bare et tips til deg -PeeWee- angående kabinettet. Lian-Li PC7 har ingen demping til hardiskene. Heng derfor disken din opp med O-ringer og strips. Jeg har hengt min Samsungdisk rett ovenfor viften som står i front (jeg har Lian-Li pc7 selv). Da er disken lydløs og kjølig. Hvis du vil få et litt "tøffere" utseende på kabinettet,så kjøp deg en slik vifte. Den erstatter du med den orginale viften som står i front. Da vil du få blått lys gjennom luftehullene i fronten. Jeg har gjort det på mitt og synes det ble stilig. Jeg har også byttet ut de orginale ledsene (hdd og power) som er orange og grønn med en blå power-led og en rød hdd-led. Det ble mye penere enn de orginale ledsene. Edit:Kan poste et par bilder av kabinettet hvis du vil det. Endret 25. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Gjerne! hadde vert flott om jeg fikk se kabinnetet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå