Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har vel moe med at de spinner fort for og loade alle greiene fra dvd'en. Spesielt PGR3 sies det.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 er det noe forskjell med et spill og en musikk cd med tanke på støy? puttet en musikk cd da jeg ikke har noen spille enda satte på en sang.. slo av lyden.. hører ingenting... helt stille.. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 er det noe forskjell med et spill og en musikk cd med tanke på støy? puttet en musikk cd da jeg ikke har noen spille enda satte på en sang.. slo av lyden.. hører ingenting... helt stille.. 5514981[/snapback] Ja. Spill bråker MYE mer. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Dette så jo ikke så altfor vanskelig ut å montere da.. http://www.xmilk.com/Home/tabid/36/EntryID/7/Default.aspx Litt kjipt å måtte modde vannblokken. Men fins sikkert blokker som matcher skruehullene til både CPU og GPU, hvis ikke dukker det nok opp snart. Og er jo endel åpen plass inni der, så man skal alltids få plass til noen vannledninger og sånt. Men man må vel være litt reodor-felgen ska man vannkjøle xboxen i dag. Endret 29. januar 2006 av brsseb Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Dette så jo ikke så altfor vanskelig ut å montere da.. http://www.xmilk.com/Home/tabid/36/EntryID/7/Default.aspx Litt kjipt å måtte modde vannblokken. Men fins sikkert blokker som matcher skruehullene til både CPU og GPU, hvis ikke dukker det nok opp snart. Og er jo endel åpen plass inni der, så man skal alltids få plass til noen vannledninger og sånt. Men man må vel være litt reodor-felgen ska man vannkjøle xboxen i dag. 5516380[/snapback] Vel, vær obs på at de ikke har noen kjøling av GPU. De har fjernet den orginale fan-ducten. De måtte vel det få å få plass til pumpa inni boksen. Det betyr at GPU har mye dårligere kjøling enn orginalt, jeg ville vært skeptisk. Personlig synes jeg løsningen på HardOCP virker til å være en mye bedre løsning. HardOCP løsningen er dyrere, men det hjelper jo ikke at en løsning er billig om det betyr at boksen går i stykker etter en kort stund. Det kan bli resultatet av dårligere kjøling enn det Microsoft har designet boksen for. Vannblokka som HardOCP benytter seg av passer rett inn i boksen. Og den "blekkspruten" de på xmilk har laget da med slanger som går inn og ut av boxen. Det synes jeg ikke var noe særlig. Endret 29. januar 2006 av OlavHW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå