LtdEdFred Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Får ikke helt bestemt meg om hvilke av de to jeg skal ha. Den svarte ser slik ut Svart Attack . Vil Alienware logen skape problemer for min Mouseman Dual Optical (det gjør nemlich min nåværende matte) Kan dere hjelpe meg å gjøre et valg? _________________ MSI K7T 266Pro2 m/AMD Athlon XP 1700+ Western Digital Caviar 40GB 7200RPM (FAT32), 512DDR NVidia GeForce 3 Ti 200 64MB DDR Chieftec Dragon DX-01SL-D Win XP og Avidi 512 kbit [ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-09-13 18:01 ] Lenke til kommentar
Oxide Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Heisann Jeg vet ikke helt om en Ailenwar logo vil skape problemer med optiske mus, men jeg tviler relativt sterkt på det. Hardware.no har tidligere hatt en test av Everglide musmatter. De nevnte da at de blå Everglide mattene var (i følge rykter) bedre med optiske mus. Om dette er sant, vet jeg ikke. Jeg har personlig en blå Everglide Giganta og en Microsoft Explorer 3.0, og er strålende fornøyd. Viser til artikkel her: http://www.hardware.no/tester/input/evergl...ide/index3.html Mvh, Oxide Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hvis du skulle ville ha et så elendig produkt som Everglide, så husk ivartfall på å kjøpe padsurfers (eller hva de kalles). Everglide mattene ødelegger musa hvis du ikke bruker det... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 padsurfers og mouse skates hjelper ikke, matten blir slitt fordet. btw, mouseskates er mye bedre enn padsurers pa alle mpter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå