Ola92 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 HX4700, Axim X50v eller Axim X51v? Hvilken har best grafikk? Hvilken har best skjerm? Best batteri o.s.v Er det noen som vet om sider der man sammenligner disse produktene? Lenke til kommentar
gumbie Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 HX4700, Axim X50v eller Axim X51v?Hvilken har best grafikk? Hvilken har best skjerm? Best batteri o.s.v Er det noen som vet om sider der man sammenligner disse produktene? 5497955[/snapback] Vet ikke om noen sider med produktsammenligninger men jeg har selv en hx4700 og er kjempefornøyd. Bruker den i bilen med tomtom 5. Suverén skjerm og kraftig CPU. Fungerer også fint med Skype og SJlabs - soft phone, den siste bruker jeg til IP24. Batteriet er ok, men du bør skaffe et ekstra om du skal bruke den hele dagen uten mulighet for å lade den opp, den suger nemlig batteri om du bruker den til å ringe og surfe med. Batteriet på min holder mellom 4 og 5 timer ved intensiv bruk. Minne får du heller aldri nok av. Og et råd til slutt. Installér programmene dine på iPAQ File Store eller på et SD-kort. Legger du alle programmer i "default" vil du fort gå tom for minne. Skype og SJlabs bruker mye. Særlig Skype. Så pass på å ha igjen minne til nettverk og applikasjon så du kan bruke den som telefon. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå