Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har et gammelt web camera liggende og jeg tenkte det kunne bli brukt til et bedre formål enn å bare ligge, så jeg tenkte: Er det mulig å koble webcameraet til broren min sin PC (uten at han vet det) og så se hva som skjer fra min PC over det trådløse nettverket mitt. Da trenger jeg sikkert ett eller annet program. Vet noen av dere hvordan jeg skal gjøre dette eller om et prgram som kan fikse der relativt greit? (Jeg vet mye mer om data en (lille) broren min så han finner det ikke ut hvis jeg installerer noe nytt og fjerne eventuelle ikoner som kan komme frem) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du kan jo prøve en av disse programmene : http://www.eyespyfx.com/mobile.asp http://www.biromsoft.com/webcam/software/i...net-webcam.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Håper at dette funker. Gir beskjed hvis jeg får det til. Er på skolen nå Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hele opplegget er temmelig respektløst... Hva om foreldrene dine setter opp et kamera på ditt rom? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Enig. Han synes tydeligvis at det er moro med ulovlig overvaaking og aa blaase fullstendig i personvern. Dette er opplagt i og med at han godt forklarer akkurat hva som er hensikten, naar han kunne bare ha spurt om det tekniske. Det finnes saa mange i dag som gjoer ting mot andre som de selv hadde blitt dritforbannet om hvis det skjedde mot dem. Hykleri, sier jeg. EDIT: Jeg skjoenner at det er snakk om broren, men skal alt vaere greit for det? Endret 27. januar 2006 av joebush Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det var bare en tanke jeg hadde. Mye lettere enn å kjøpe dyre kameraer som kan plugges rett inn på nettverket. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jo, for all del. Har lekt med samme tanke selv. Det er bare hensikten med bruk at teknologien som er tvilsom. Det er vel ingen som oensker seg en slik Big Brother. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå