alexio Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei.. Jeg hadde nylig formatert og det første vinduet som poppet opp etter første oppstart var "ny maskinvare funnet": GeForce 4 ti 4600... Men jeg har jo Geforce 4 ti 4400... Når jeg går på egenskaper for skjerm kommer det opp skjerm navnet og hvilket grafikkort jeg kjører (der står det gf 4 ti 4600) Jeg lasta ned powerstrip og sjekka clockraten (cd'en som fulgte med har en dll fil som er "out of date"). Clockk ratene stod på 274MHz/576MHz... Den kjører jo altså på 4400 hastighet, men hvorfor står det GeForce 4 ti4600 og ikke 4400???? Setter pris på om noen kunne svare på dette kjapt, skal sende inn kortet skjønner dere... MVH Alexio Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 alexio Forstår ikke hva som er problemet om det står ti4600 under ny setupen, Bare det funker som det skal ville ikke brydd meg med det. Lenke til kommentar
bug2k Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Sikkert bare kortet ditt som er litt skrytete, den har sikkert lært noe på hardware.no Lenke til kommentar
alexio Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 eh.... noen gang hørt om nysgjerrighet??? det er vel kanskje en grunn til at det står der dah! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Kanksje du har fått feil kort (TI4600) og det er klokket ned til TI4400 for morro skyld??? Nei det blei for dumt... Format C: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Btw hva er pointet med denne posten? Skrivefeil sikkert. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Nei, jeg tror det er snakk om et virus som har kommet via installasjons-cden og omprogrammert kjernen i windows for å lure deg til å tro at webshopen har sendt deg feil kort. Men det er jo bare en teori såklart. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 jeg tror det er 2k viruset som har gitt deg en hodesleng slik at du tror du bor i norge og derfor går inn på norske websider og skriver masse dumme spørsmål med ting som du vet svaret på før du spør , men det gjør ikke noe fordi jeg liker å svare på teite spørsmål og derfor er dette et glupt spørsmål. min neste påst blir i "hvor ruset er du nå" Lenke til kommentar
Corn Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Er ikke Ti4400 hastighet 275/550 eller.no? Kan jo være at den tolker alt som er over det som et ti4600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå