acerview Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 har laget en orde på pc men holder på å modefisere den litt da jeg fannut at psu min var for liten så nå sitter jeg å lure på om jeg skal butte ut prossesoren min med valgte en amd 64 4200 x2 burdde jeg velgt en mindre? eller kansje gådt opp litt? er til spill men har lsut på dual core på grunnn av at den brukes også mye til programm å film/musikk ikke store planeer om klokke den. men kan verte en mulighet for sener annledning kansje på forhand takk for hjelpen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 om du har bestemt deg for et oppsett, hvorfor ikke slenge med en psu som er bedre istedet ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Om du skal kjøre program som støtter dual core, så velg dual core. Om du skal kjøpe en dyrere prosessor, så velg isåfall 4400+, men den er nok ikke verdt prisforskjellen. Lenke til kommentar
acerview Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Om du skal kjøre program som støtter dual core, så velg dual core. Om du skal kjøpe en dyrere prosessor, så velg isåfall 4400+, men den er nok ikke verdt prisforskjellen. 5498175[/snapback] ok takk for hjelpen har valgt ny psu . var derfor jeg lurte på om jeg skulle også skifte cpu med. fekk litt kalde føtter på 4200 x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå