Gjest Yoshi Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Fantaserer om å grisebanke folk jeg blir irritert over (ikke folk jeg kjenner, men folk som provoserer) Ikke det at jeg er den "tynne gutten i klassen" men har ikke hjerte til å peise noen i ansiktet.. Gjort det en gang, og da skjønnte jeg at slikt var farlige greier. 5507266[/snapback] Hehe Ikke noe galt i være den "tynne gutten i klassen" vel? :!: Er ikke så veldig fysisk underlegen, men psykisk vil jeg si jeg har et veldig godt overtak på guttene, i hvert fall. Ville aldri funnet på å jule dem opp. De har jo disse wangstervennene sine og æren å ta vare på. Den føkkings æren. Veldig gøy å fantasere om å ta tak i det lille håret de har og smæle huene deres i pulten Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Fantaserer om å grisebanke folk jeg blir irritert over (ikke folk jeg kjenner, men folk som provoserer) Ikke det at jeg er den "tynne gutten i klassen" men har ikke hjerte til å peise noen i ansiktet.. Gjort det en gang, og da skjønnte jeg at slikt var farlige greier. 5507266[/snapback] Hehe Ikke noe galt i være den "tynne gutten i klassen" vel? :!: Er ikke så veldig fysisk underlegen, men psykisk vil jeg si jeg har et veldig godt overtak på guttene, i hvert fall. Ville aldri funnet på å jule dem opp. De har jo disse wangstervennene sine og æren å ta vare på. Den føkkings æren. Veldig gøy å fantasere om å ta tak i det lille håret de har og smæle huene deres i pulten 5507806[/snapback] Steven Seagal style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå