Gå til innhold

Fortell om deres fantasier!

Killerquo

Anbefalte innlegg

Fantaserer om å grisebanke folk jeg blir irritert over (ikke folk jeg kjenner, men folk som provoserer)

Ikke det at jeg er den "tynne gutten i klassen" men har ikke hjerte til å peise noen i ansiktet.. Gjort det en gang, og da skjønnte jeg at slikt var farlige greier.

5507266[/snapback]

Hehe :p Ikke noe galt i være den "tynne gutten i klassen" vel? :!:

Er ikke så veldig fysisk underlegen, men psykisk vil jeg si jeg har et veldig godt overtak på guttene, i hvert fall. Ville aldri funnet på å jule dem opp. De har jo disse wangstervennene sine og æren å ta vare på. Den føkkings æren.

Veldig gøy å fantasere om å ta tak i det lille håret de har og smæle huene deres i pulten :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fantaserer om å grisebanke folk jeg blir irritert over (ikke folk jeg kjenner, men folk som provoserer)

Ikke det at jeg er den "tynne gutten i klassen" men har ikke hjerte til å peise noen i ansiktet.. Gjort det en gang, og da skjønnte jeg at slikt var farlige greier.

5507266[/snapback]

Hehe :p Ikke noe galt i være den "tynne gutten i klassen" vel? :!:

Er ikke så veldig fysisk underlegen, men psykisk vil jeg si jeg har et veldig godt overtak på guttene, i hvert fall. Ville aldri funnet på å jule dem opp. De har jo disse wangstervennene sine og æren å ta vare på. Den føkkings æren.

Veldig gøy å fantasere om å ta tak i det lille håret de har og smæle huene deres i pulten :p

5507806[/snapback]

Steven Seagal style :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...