Gå til innhold

Fortell om deres fantasier!

Killerquo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fantasert om:

-Spille i band på en scene med stort publikum

-Være kvinne

-En verden der kulturen er helt forskjellig fra denne.

-Sex og/eller romantikk (med en kanskje litt uvanlig vri som jeg ikke skal nevne her, de som kjenner meg vet hva det er snakk om)

-Diverse filminspirerte ting (The Matrix, Star Wars, osv..)

De kuleste fantasiene er gjerne de heeeelt surelistiske hvor man er i en verden helt helt ulik denne. Kanksje bare man ser noen abstrakte mønster eller noen objekter i et tomt rom. Eller kanskje man bare er i drømmens om en slags "sjel" og det kommer andre "sjeler" i den som er representert av andre objekter. (Snakker ikke om noe andre siden-tull nå, bare at mennesker blir representert i drømmen ved andre ting enn -mennesker-)

Selv har jeg en der jeg er represntert av et blått objekt(vet ikke helt hvordan denne er da fantasien/drømmen er fra jeg-perspektiv), men vet at jeg er blå. Det andre "tingen" er et blodrødt, flakkrende silkeaktig noe. I denne fantasien så blir jeg "innpakket" i dette røde og blir en del av den. Seriøst det vakreste fantasien/drømmen jeg har hatt.

Hva er egentlig den store forskjellen på drøm og fantasi? Denne er jeg usikker på om jeg hadde når jeg sov eller når jeg var våken....

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Selv har jeg en der jeg er represntert av et blått objekt(vet ikke helt hvordan denne er da fantasien/drømmen er fra jeg-perspektiv), men vet at jeg er blå.

5503940[/snapback]

"Im blue dabadidabadam..." :whistle:

Mine drømmer kommer til virkelighet når jeg spiser frimerkelignende papir insatt med et litt beskt stoff.

Lenke til kommentar
Selv har jeg en der jeg er represntert av et blått objekt(vet ikke helt hvordan denne er da fantasien/drømmen er fra jeg-perspektiv), men vet at jeg er blå.

5503940[/snapback]

"Im blue dabadidabadam..." :whistle:

5503966[/snapback]

Heh, "back in the day" var det en av mine definetive favorittsanger. :!:

Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne tenkt meg vinger og en skikkelig stor, fluffy, rosa/hvit hale :!: Seriøst!

Også er det en drittunge i klassen som alltid skal skrike når noen sier no "morsomt". Han skriker så vanvittig høyt! Som en baby kombinert med en elefant og en jetmotor i full drift. Og han gjør seg til! I tillegg er han ganske lubben og har ingen hemninger. Ofte at han dulter borti både det ene og det andre med vilje, men skylder på flesket. Når han sitter foran meg fantaserer jeg noen ganger om å kjøre en blyant gjennom nakken hans... :p

Lenke til kommentar

Fantaserer om å grisebanke folk jeg blir irritert over (ikke folk jeg kjenner, men folk som provoserer)

Ikke det at jeg er den "tynne gutten i klassen" men har ikke hjerte til å peise noen i ansiktet.. Gjort det en gang, og da skjønnte jeg at slikt var farlige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...