Gå til innhold

Fortell om deres fantasier!

Killerquo

Anbefalte innlegg

Drømte jeg fikk kreftene til Supermann en gang. Noe av det kuleste jeg har "opplevd". Glemte en periode hvordan jeg skulle fly, var frustrerendes. Men kom på det etterhvert og fløy avsted. Synd jeg våknet før jeg fikk prøvd røntgensynet....

5498405[/snapback]

Nå minnet du meg på en Family Guy-episode der man ser Peter glemme hvordan man sitter ned. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kontrollere tiden(og seff ha kunnsakper nok om tid og rom slik at jeg ikke forandrer fortiden). Fly, løpe og hoppe sinnsvakt høyt/fort og å være dobbelt så sterk og 3 ganger så spensting som jeg er nå.

Men jeg ville ikke hatt noen direkte dødlige evner... (kontrollere tid er jo det, men ikke direkte)

Lenke til kommentar

Stå på en stor konsert... På scena såklart... Helt stille.. Så toner keyboardet inn...

Og det første licket til Brothers In Arms begynner... Lighterne heves i været.. Alle ser på meg som står der.. Med spotlight rett på meg... In these mist-coloured mountains...

*sukk*

Lenke til kommentar
Tenker ikke på sex-greier, men ting som i prinsippet ikke er mulig, men som man ser i filmer og liknende som man har veldig lyst til å kunne gjøre.

Jeg for min del hadde hatt ekstremt lyst til å kunne gjøre som diverse trollmenn i dataspill o.l. :  Mane frem flammer fra løse luften i hånda, og deretter kaste/skyte som om det skulle vært en fjær i hånda di. Det er ikke det samme om man dynker hendene i rødsprit og tenner på...

Selv om det så vidt jeg vet er umulig kan jeg nesten kjenne flammene komme fra ingensteds mellom hendene når jeg leker meg :p    :love:

5497749[/snapback]

Men jeg tenker lett på sex-greier! Ikke noe problem *lukke øynene* .. ja, jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Vel, tenker ofte på hvordan det ville vært å vært diger,

5499288[/snapback]

Det gjør jeg og hele tiden. Bare gå rundt å være størst i byen. :--D

En annen tanke er å bli konfrontert av noen bråkmakere, revet av seg skjorten og tatt et sånt et baklengs saltospark (jmfr: Law i Tekken). Bodybuilderen/Martial Arts-utøveren Ilan Rosenberg er en fint forbilde. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tja. Livstidsdiktator høres greit ut :) Og Heath Ledger, Jude Law, ymse smårips, Jessica Alba, Stacy Keibler og Adriana Lima med gode modellvenninner i mitt personlige harem...

Jeg skulle selvfølgelig også kunne fly og diverse andre superkrefter. I tillegg til å være best. I alt. Det provoserer meg stort at jeg ikke er det allerede :D De sier jo at alt er mye gøyere når du får det til, dermed ville jeg hadde kjempegøy hele tiden.

Også skulle jeg vekket Freddie Mercury til live slik at jeg kunne få live taffelmusikk hver dag og noen til å synge til meg når jeg skulle legge meg :love:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...