Gå til innhold

Fortell om deres fantasier!

Killerquo

Anbefalte innlegg

Tenker ikke på sex-greier, men ting som i prinsippet ikke er mulig, men som man ser i filmer og liknende som man har veldig lyst til å kunne gjøre.

Jeg for min del hadde hatt ekstremt lyst til å kunne gjøre som diverse trollmenn i dataspill o.l. : Mane frem flammer fra løse luften i hånda, og deretter kaste/skyte som om det skulle vært en fjær i hånda di. Det er ikke det samme om man dynker hendene i rødsprit og tenner på...

Selv om det så vidt jeg vet er umulig kan jeg nesten kjenne flammene komme fra ingensteds mellom hendene når jeg leker meg :p:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har drømt om å prøve å fly uten noe "maskin" som løfter meg, men at jeg bare svever og kontrollerer hvor\hvordan jeg flyr med tankene.

Har også sinnsykt lyst til å ha evnen til å flytte på ting ved hjelp av tankekraften. Hadde vært sprøtt....

:)

Lenke til kommentar

Spiderman :p Han er jo rå. God reaksjoner, kan klatre på veggen og spents som en .. edderkopp :p

Pluss at han kan svinge seg fram og alt sånt er jo bare genialt.

Tenk deg parkour med mulighetene til å hoppe og klatre sånn. Genialt.

Hadde heller ikke hatt noe imot å kunne lage ildballer i handa :p

Lenke til kommentar
Jeg for min del hadde hatt ekstremt lyst til å kunne gjøre som diverse trollmenn i dataspill o.l. :  Mane frem flammer fra løse luften i hånda, og deretter kaste/skyte som om det skulle vært en fjær i hånda di. Det er ikke det samme om man dynker hendene i rødsprit og tenner på...

Selv om det så vidt jeg vet er umulig kan jeg nesten kjenne flammene komme fra ingensteds mellom hendene når jeg leker meg :p    :love:

5497749[/snapback]

Tja, litt tørrmalt lycopodium obscurum funker jo greit. Det er veldig gøy å leke med... særlig på halloween. Det fungerer i hvert fall langt bedre enn rødsprit. Du burde prøve det! Det kan fåes på apoteker, og det koster ca. 2 kroner grammet. Dyrt, men moro.

Lenke til kommentar
Jeg for min del hadde hatt ekstremt lyst til å kunne gjøre som diverse trollmenn i dataspill o.l. :  Mane frem flammer fra løse luften i hånda, og deretter kaste/skyte som om det skulle vært en fjær i hånda di. Det er ikke det samme om man dynker hendene i rødsprit og tenner på...

Selv om det så vidt jeg vet er umulig kan jeg nesten kjenne flammene komme fra ingensteds mellom hendene når jeg leker meg :p    :love:

5497749[/snapback]

Tja, litt tørrmalt lycopodium obscurum funker jo greit. Det er veldig gøy å leke med... særlig på halloween. Det fungerer i hvert fall langt bedre enn rødsprit. Du burde prøve det! Det kan fåes på apoteker, og det koster ca. 2 kroner grammet. Dyrt, men moro.

5497929[/snapback]

Billigere en hasj!

Hvor mye bruker du for en dose moro?

Lenke til kommentar

5497929[/snapback]

Billigere en hasj!

Hvor mye bruker du for en dose moro?

5497997[/snapback]

Det avhenger. Men jeg har da kjøpt lycopodium obscurum. ;)

Edit: Sitatkaos

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Drømte jeg fikk kreftene til Supermann en gang. Noe av det kuleste jeg har "opplevd". Glemte en periode hvordan jeg skulle fly, var frustrerendes. Men kom på det etterhvert og fløy avsted. Synd jeg våknet før jeg fikk prøvd røntgensynet....

5498405[/snapback]

Det er da man tenker "Back to sleep, back to slepp"

Lenke til kommentar

eg har lyst å fly, som supermann, bare ha følelsen av å løpe bortover gaten, å lette som et fly..

også stoppe tiden, hvis eg ser ei deilig dame, som eg kunne tenkt meg en nermere kikk på :)

Kunne også tenkt meg ett hemmelig "rom" langt under bakken, som eg kunne teleportere meg til, der det eksisterte ALT eg ønsket meg. eg bare tenkte det, så kom det, alt av data, våpen :p, biler, motorsykkler, ALT :)

Lenke til kommentar
Drømte jeg fikk kreftene til Supermann en gang. Noe av det kuleste jeg har "opplevd". Glemte en periode hvordan jeg skulle fly, var frustrerendes. Men kom på det etterhvert og fløy avsted. Synd jeg våknet før jeg fikk prøvd røntgensynet....

5498405[/snapback]

me to. nøyaktig samme drøm, og de va helt eksremt frustrerende når eg ikkje fikk til å fly. sto på gaten å hoppet, men ville ikkje ta av :no: Men eg greide det etterhvert når eg tok rennfart :yes:

Lenke til kommentar

å kunne fly!! :D eller styre tiden som også er nevnt over... sex fantasiene mine ville dere ikke vite, så synd for dere :p

men ellers hadde vært kult å kunne løfte biler, ha slik at alle bøyer seg i støvet for meg når jeg snakker, se gjennom klær og bygninger osv. Eller ha den aller mektigste kraften; The jedi force!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...