L@sse Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Emne sier vel sitt.. Har lurt litt på det Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Fordi, folk har lett for å spamme her vil jeg tro. Det skal altså ikke telle med på postcount. Personlig mener jeg at man like godt kunne fjerna hele postcountsystemet. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Da ville jeg hatt en postcount på 5000+ Egentlig burde ikke vi hatt postcount i det hele tatt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er bare et par mnd siden det ikke ble vist postcount og da kom det inn mange gode argumenter for hvorfor vi skal ha postcount og visningen ble skrudd på igjen. Jeg vil tro at en av grunnene til at postcount fra OT ikke teller er at en person med høy postcount vil sannsynligvis ha grei peiling på hva han/hun skriver, (altså ikke bløffe for mye, ikke presentere feil som absolutt rett, følge nettiketten osv) men mange tusen posts i OT trenger ikke bety det samme. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 flyttet til mer passende kategori Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Post-count er diskutert opp og i mente her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Post-count er diskutert opp og i mente her. 5498516[/snapback] Og med det så stenger vi denne og videre diskusjon, om man har noe å tilføye, kan gjøres i den tråden som linkes til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg