Gå til innhold

Oppheng/bein til ekstern hdd uten kabinett

Anbefalte innlegg

Har en 3,5" harddisk, som eg har kjøpt strømadapter til og overgang fra ide til usb2. Harddisken skal brukes på bærbaren. Harddisken kan forsåvidt berre stå helt i ro. Eg fant derfor ut at eg ikkje trenger kabinett.

Det eg trenger hjelp til er oppheng til harddisken. Lurte ei stund på å lage et gummioppheng, men vet ikkje helt kor eg får tak i sterk nok mjuk gummi. Men har også hørt noke om skruer en kan skru inn i bunnen på harddisken med skumgummi på enden. Lurte derfor på om noken har link til desse skruene eller andre gode forslag/ideer. Det trenger ikkje vere ferdig produkt. Forslag til oppheng eller bein til harddisken på en billigst mulig måte er i grunn det eg er ute etter....

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri forsøkt det selv, men det er mange som sverger til bruk av såkalte O-ringer som tvinnes i et 8-tall med disken i midten og som festes på hver side med el-strips. Finnes flere tråder om dette omkring...

Mener å vite at f.eks. Momentum i Oslo og mange andre maskinforretninger selger O-ringer i ulike dimensjoner, eller sågar i metervis hvor du selv kan kappe riktig lengde og lime sammen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...