acerview Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) trenger et nytt kabinett som har bra kjøling å helst veldig enkelt ikke masse lys å glas! helst fra psdata siden jeg bestiller resten av pc der. blir en spille maskin med 1-2 hardisker med et geforce 7800 gtx men med mulighet for oppgradering til 2 pris helst under 1000 kr med vifte noen som har noe gode forslag? mitt gammle kabinett har ikke vifte å er for lite lure litt på dette http://www.psdata.no/ps.asp?it=110949&mlevel=010600? er det noe å satse på? trenger ejg et med plass til 2 psu ? har ingen planer om å klokke den har en på 500w på forhond takk for hjelpen! Endret 25. januar 2006 av acerview Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 etter hva jeg har lest så er stacker bra. har det ikke selv så kan ikke si noe mer Lenke til kommentar
acerview Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 etter hva jeg har lest så er stacker bra. har det ikke selv så kan ikke si noe mer 5500255[/snapback] takk for hjelpen gjekk for stacker med 3 vifter innstalert! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 etter hva jeg har lest så er stacker bra. har det ikke selv så kan ikke si noe mer 5500255[/snapback] takk for hjelpen gjekk for stacker med 3 vifter innstalert! 5503284[/snapback] Du gjorde nok smart i det . Personlig ville jeg aldri kjøpt noe så stort, men dersom den bare skal stille så er den jo veldig fin. Jeg kjenner en som har det, og det er j***** tungt . Det er godt at det følger med hjul . Men det er veldig stort og fint å bygge i. Men han har fylt opp hver eneste ledige plass med ledninger da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Et godt valg det der... Litt tungt, men bra kabinett.. Lenke til kommentar
eskimon Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 kjøp det gode gamle chieftec dragon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå