L@sse Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Søstra mi ropte nettopp på hjelp. Det var snakk om at ho ikke kom på nettet, og skjønte ikke hvorfor. Da jeg kom opp, ble samtalen slik (sånn ca): Søstra: Jeg kommer meg ikke på nettet, hva er gæli? Jeg: (jeg ser at USB-adapteren ikke står i USB-kabelforlegningen, og viser ho det) Se her, da! Den som tar imot signaler står ikke i. Søstra: (står og ser på kabelforlegninga og skjønner ikke hva jeg mener) Men den har jo alltid vært sånn! Jeg: Nei, det har den ikke. Det pleier å være en liten dings (så ho forstår hva jeg mener) som skal stå inni den kabelen her... Søstra: (tenker lenge) Åjaaa... Her kan vi mye om data Tror at en kabelforlegning tar imot signaler! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er bare så typisk data-dumme mennesker. Jeg kan nevne at mora mi er i ekstase vær gang ho greier å sende en mail. Av og til skjønner ho ikke hvorfor det kommer store bokstaver når ho skriver. Da må jeg komme opp og slå av caps-lock. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Søsteren min spurte om jeg kunne laste ned Internett til henne... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Vel, man kan merke at vi har forskjellige interesser. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg er glad jeg bor i et hus der foreldra jobber med data (helpdesk/routere(CCNA) ) og barna (se meg og mine brødre) er interessert i diverse ting som omhandler data. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg er glad jeg bor i et hus der foreldra jobber med data (helpdesk/routere(CCNA) ) og barna (se meg og mine brødre) er interessert i diverse ting som omhandler data. 5498036[/snapback] Du må nyte livet.. Har alltid lurt på hvordan det er å vokse opp i et hus der alle kan data og ikke maser på meg.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Søsteren min spurte om jeg kunne laste ned Internett til henne... 5497772[/snapback] hahaha..!! Dagens beste!! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Mor ble fortvilt da det kom tall istedenfor bokstaver enkelte ganger hun tykket på knapper.. Da var det opp å skru av num-lock på laptoppen >.< for ikke å nevne de utallige gangene internett "er ødelagt" Orker snart ikke mer Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Faren min skulle gjøre noe angående den nye dataen min fra hjelpemiddelssentralen. Han var på kontoret og "servicedama" skulle skrive inn personnummeret mitt med Num-tastene. Num lock var ikke på, så da kom det ikke opp noe. "Du skjønner det, vi har fått nytt system..." Dama prøver igjen, og ingenting kommer. Pappa peker på num lock knappen og sier at man skal trykke på den. "Ja, jeg skal gjøre det!" *prøver igjen* "Man skal trykke på num lock..." sier pappa. "JA, VENT LITT, DA!" *prøve igjen uten å lykkes*. Og en kamerat av meg avinstallerte Wolfenstein 3D (2MB) fordi han mente det tok for mye plass. Han avinnstallerer ved å finne snarveien på skrivebordet og legge den i papirkurven... Endret 25. januar 2006 av :P Lenke til kommentar
synsing Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Læreren vår så på noen elever som holdt på med word, og hun ville at de skulle bla nedover i dokumentet. - Dere finner ikke noe på den siden! SVOSJ nedovar! Da hang pc'en seg, og hun utbryter - Å nei, nå gikk det i SUPPE! Morsomt med folk som bruker egne uttrykk innen data Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Og en kamerat av meg avinstallerte Wolfenstein 3D (2MB) fordi han mente det tok for mye plass. Han avinnstallerer ved å finne snarveien på skrivebordet og legge den i papirkurven... 5499203[/snapback] Slik gjorde jeg også da jeg var n00b Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Og en kamerat av meg avinstallerte Wolfenstein 3D (2MB) fordi han mente det tok for mye plass. Han avinnstallerer ved å finne snarveien på skrivebordet og legge den i papirkurven... 5499203[/snapback] Slik gjorde jeg også da jeg var n00b 5499770[/snapback] Me three. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Og en kamerat av meg avinstallerte Wolfenstein 3D (2MB) fordi han mente det tok for mye plass. Han avinnstallerer ved å finne snarveien på skrivebordet og legge den i papirkurven... 5499203[/snapback] Slik gjorde jeg også da jeg var n00b 5499770[/snapback] Me three. 5499985[/snapback] Alle har vel gjort det en eller annen gang Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 En kompis av meg fikk beskjed av mora om å ikke skrive så mye i Word, harddisken kunne jo bli FULL! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) hahah, husker tiden da en kamerat av meg sletta windows-mappa fordi den tok så mye plass. han gikk inn der og starta og slette masse filer og kunne ikke skjønner hvorfor det ikke gikk og slette enkelte av dem (Win95 var det han hadde) For og si det slik, så ville ikke pcen starta windows etterpå. Endret 28. januar 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Og en kamerat av meg avinstallerte Wolfenstein 3D (2MB) fordi han mente det tok for mye plass. Han avinnstallerer ved å finne snarveien på skrivebordet og legge den i papirkurven... 5499203[/snapback] Slik gjorde jeg også da jeg var n00b 5499770[/snapback] Me three. 5499985[/snapback] Alle har vel gjort det en eller annen gang 5500628[/snapback] Jeg skulle en gang gi Age of Empires II til en kamerat. Tok snarveien til spillet og la det inn på en diskett og satt den i pc'en hans. Vi forstod rett og slett ikke hvorfor det ikke ville virke etter at vi hadde overført snarveien til skrivebordet hans. Har blitt litt mer datakyndig siden den gang.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 er ikke det meningen å legge disse i "dummeste pc spørsmål du har fått"? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Og en kamerat av meg avinstallerte Wolfenstein 3D (2MB) fordi han mente det tok for mye plass. Han avinnstallerer ved å finne snarveien på skrivebordet og legge den i papirkurven... 5499203[/snapback] Slik gjorde jeg også da jeg var n00b 5499770[/snapback] Me three. 5499985[/snapback] Alle har vel gjort det en eller annen gang 5500628[/snapback] Not me... Endret 29. januar 2006 av :P Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 HAHAHAHAHA jeg ler meg grønn Husker når jeg var liten så var jeg hos naboen og faren hans satt ved maskinen, så så vi at faren hans først klikket på et ikon på skrivebordet for og markere, så dobbelt klikka han, som oftest så skjedde det jo at den gikk i rename modus, så han kjøpte ny mus slik ca 10 ganger før han senket dobbeltklikk hastigheten Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Pc greier kan jo ikke alltid være så lett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg