hce Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Fant denne artikkelen på overclockers.com, sikkert gromt for dere (oss?) casemoddere. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 hm ,artig idé :smile: hadde vært litt kult å prøvd egentlig...men i først omgang må jeg få i gang pc'n min... of-topic: noen som vet hvordan jeg kan fikse bluescreen med skjermkort driver feil når jeg booter? formatere har jeg lite lyst til, endel gig med uredigert video liggende... *orka ikke poste noe i hardware delen* Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Så jo ganske bra ut. Noen som vet om det er mulig å få fatt i noe slik lakk i norge? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 du kan da bare bruke vanlig fluoricerende lakk .. f.eks quick lakk .. kjøpte selv en boks i forrige uke .. får de i forskjellige farger .. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 bare pass på å ikke bruk metallic lakk Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg kjøpte en slik uv lakk på elfa. Slik som ikke er strømførende så klart =) Skal få den på imorra, men tenkte aldri på å tape over varmeledende ting som i den artikelen over.. får vel gjøre det for sikkerhetsskyld =) har du uv lys er en slik spray å foretrekke.. kan så klart lakke med en bestemt farge.. men blir nok bedre med uv spray og uv lys =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå