caton Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Er det noen som har erfaring med fujifilm generelt, hvordan det er brukermessig ? E900 ser jo ut som et kjempekamera ? Hvis en justerer ned til 5mp istede for 9mp, vil ikke dette da bli meget bra med en så stor billedbrikke på 1,6 ? (samenlignet med andre 5mp kamera altså) ? Endret 26. januar 2006 av caton Lenke til kommentar
nbor Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei, Har akkurat kjøpt Fujifilm FinePix E900, foreløbig er kameraet supert ! Utrolig kjapp oppstart, meget bra SW og Brukerveiledning. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Teoretisk er det mindre støy på færre pixler, men ikke i dette tilfellet. Pixlene er nemlig like store uansett, og Fuji har ikke lagt opp til lavere støy på færre pixler, slik Kodak har. Det er et kjempekamera. F10 gir bedre resultat på høyere iso, men har langt fra like mange muligheter muligheter. Vet ikke hvilket jeg ville valgt selv, men jeg tror kanskje jeg ville gått for E900. Årsaken er at jeg liker å ha kontroll over parametrene, og setter pris på optisk søker. Lenke til kommentar
kak Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har ingen problemer med å anbefale Fujifilm, gjør det ganske ofte. Har hatt ett Fujifilm Finepix S602 siden november 2002. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Viser forøvrig til denne tråden (som er helt ny) som delforklaring på at jeg ofrer litt bildekvalitet for kontroll: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=539893 Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Resultatet blir best om du fotograferer med full oppløsning i beste kvalitet. Selv foretrekker jeg Canon mtp menyer og generell "brukervennelighet", men Fuji er ikke helt gale de heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå