ponke Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Som sagt, 1 spørsmål: Kan jeg ha goop ned i hullet på en P4? ------------------------------------ Ellers kan jeg å påføre goop, så ta helst ikke og fortell meg noen steg for steg guide angående mengde eller lignende! Jeg bare lurer om det hullet har noen annen funksjon enn å vise hvor hjørnet uten 1 pin er... Min første Pentium 4 :smile: ------------------------------------ Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Eller, SKAL jeg ha goop i hullet? --- Jeg har prøvd å søke i forumet. Fant inget klokt svar. Bare masse linker til diskusjoner hvor de snakker om boxed viften sin pad er bra osv... Lenke til kommentar
555 Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 bare fyll det du :smile: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Hvor sikker er du på dette? Lenke til kommentar
555 Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 hvis det er riktig som det ser ut på bildet her er det hullet bare en fordypning og ikke farlig å fylle meg goop. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Da var det avklart, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå