xanonymx Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hvordan kan jeg bruke (sette opp) flashfxp (eller andre, ikke msn) til å overføre filer mellom to pcer. Jeg skal overeføre en del filer til en kompis (ikke ulovelig piratkopiering). PCen er koblet direkte i Lyse-boksen (sentralen). Edit: det er vel feil plassert. kan noen flytte denne til nettverk eller hvor den hører hjemme. Endret 25. januar 2006 av xanonymx Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Gene6 ftp server er utrolig bra, anbefaler helt klart denne. Eventuelt kan du laste ned bnbt easy tracker, ett program som enkelt lager en tracker som ligger på pcen din, og du kan derfra dele filene med alle du ønsker. En klar fordel dersom det er flere som skal laste ned filene samtidig eller over kort tid. http://bnbteasytracker.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Takk Lastet ned en trail av Gene6 ftp server. Hvordan oppretter man en server og hvordan legger man til brukere som kan logge seg på. (Har ikke så veldig god greie på dette emne.) Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg skjønte ikke det programme helt. Kunne noen forklart meg hvordan jeg opprette en server med brukere og passord? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ligger vel en flash guide på siden til gene6. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Takk, jeg fant. Nå er jeg jo nødt til å bruke to programmer for å ha en server og være oppkoblet mot en annen. Så er det noen som vet om et program som gjør at jeg kan ha en server og samtidig være koblet opp mot en? Det hadde vært fint å bare å ha et program svivende. Tar imot alle tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå