Heisenberg88 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Når jeg spiller piper hovedkortet mitt, og jeg lagger. Og jeg får ofte melding om at GPU er varm Noen ideer? 3200+ Winchester @ 2.2ghz DFI Lanparty NF4 x850xt 1gb ram Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tja, du får jo beskjed om at GPU er varm, dvs prosessoren på skjermkortet. Så enten må du skifte til et bedre skjermkort eller så må du oppgradere kjølingen på den. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Prøv å åpne sidedekkslet på pc'n for å se om det løser problemet ditt. Kabinettvifte kan også være en løsning. Lenke til kommentar
Cobolt Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Bare en tanke; du kan kanskje åpne dekselet for å forsikre deg om at det ikke er en spurv eller no som har funnet det for godt å bygge reir der inne Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det er nok temp. på gpu eller cpu Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Sjekk om du har problemer med varme på CPU GPU eller chipset. Ellers kan det jo være tastaturet da Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er vel sjelden at hk overvåker temp på gpu.. Sjekk om du kan få speedfan til å overvåke temp'ene, så ser du fort om noe er for høyt eller ikke. Det kan være dårlig kontakt mellom cpu og kjøler, det kan være mosfet'ene som sliter pga overklokking [jeg har aktiv kjøling på de], det kan være chipsettet.. Hva slags kjøling har du i resten av kabinettet? Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Prøv å åpne sidedekkslet på pc'n for å se om det løser problemet ditt. Kabinettvifte kan også være en løsning. 5497771[/snapback] Ville nok gått for kabinettvifte.. For hvis du åpner sidedøren blir det bare mindre luftflyt, med mindre det blåser på rommet ditt da Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når jeg spiller piper hovedkortet mitt, og jeg lagger. Og jeg får ofte melding om at GPU er varm Noen ideer? 3200+ Winchester @ 2.2ghz DFI Lanparty NF4 x850xt 1gb ram 5496997[/snapback] Du kan jo alltids klokke ned kortet da, se om det hjelper. Til du får bedre kjøling. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når jeg spiller piper hovedkortet mitt, og jeg lagger. 5496997[/snapback] Hvordan føles det egentlig, når du lagger? Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når jeg spiller piper hovedkortet mitt, og jeg lagger. 5496997[/snapback] Hvordan føles det egentlig, når du lagger? 5551652[/snapback] Kan se for meg at det er som en skikkelig fyllekule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå