Trillium Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Når jeg starter maskinen min står det i begynnelsen at det er en 1250MHz. Jeg går da inn i BIOS og setter BIOS-innstillingene på High Performance slik at det står XP2000, men da har jeg problemer med å kjøre spill, jeg klarer ikke engang å kjøre 3DMark. Maskinen blir rett og slett ustabil. Please HELP. Lenke til kommentar
germ Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei! Kan du skrive hva slags hovedkort og diverse du har. Er hovedkortet "gammelt" (1år +), da kan det i så fall ha noe med bios å gjøre. Har du prøvd å flashe biosen med den nyeste? Er tom for andre idéer. Sorry Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 du må ikke sette på high preformance...da presser du sytemet til max (ok ,ikke max men nesten) du må bare setter fsb til 133 manuelt Lenke til kommentar
Trillium Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Hvordan setter jeg den manuelt da? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 RTFM (Read The Fucking Manual) Til HK'et Der står det helt sikkert Lenke til kommentar
Sanzivar Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg hadde akkurat samme problemet. Måtte bare ha bedre kjøling. Sjekk temperaturen på CPU'en din evt. system temp. Er den høy så bør du kanskje vurdere ny vifte, eller kanskje bare bruke litt kjølepasta på CPU'en. Jeg hadde glemt kjølepasta. Det er vanligvis en jumper på HK som stiller External Clock, les i manualen, det står det helt sikkert. Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 BIOS-BIOS-BIOS!!! Jeg sier ikke mer. Min XP2000 stod akkurat på samme settings, men da jeg oppdateerte BIOS-en, fikk jeg korrekt CPU ved oppstart: XP2000. HK-et mitt var ikke så gammelt, et MSI K7T266Pro2, men BIOS´n var nok litt utgått på dato. Sanmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå