Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Anth: Nettopp det som er poenget, avslappende hvis du f.eks har vært oppe noen dager. manamind: Låten du hørte litt av ble innspilt Desember 1981, ingen studiotriks og one take. Jan-Erik: Viva la Revolution! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg synes vi kuppet denne tråden nokså bra. 5498454[/snapback] jepp. rock vinner over trance hver gang. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Steng driten, slenger bare løse påstander ut i luften...Men før den blir stengt rekker jeg jo å si: OMG drunk people acting strange while listening to Techno Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg synes vi kuppet denne tråden nokså bra. 5498454[/snapback] jepp. rock vinner over trance hver gang. 5498582[/snapback] Why? Cause trance Sucks.com Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 . Kalles fordommer. Trance har ikke så veldig bra rykte. (er nok også en grunn til det) Men sangen ble ikke bedre av den grunn. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Trance generelt suger også for min del, men det finnes noen få unntak. Metal har mye som suger (tenker da på power, symp. etc), men Manowar er kult. Snakker noen om rap tenker jeg automatisk Public Enemy, synes de er bra. Dance derimot har ingenting ved seg som kan virke formildende, det suger faktisk rimelig hardt! Edit: Proto-ambient/ trance som Tangerine Dream, Klaus Schulze, Cluster, Ashra etc. er noe jeg virkelig liker. Tidlig Krautrock Endret 25. januar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Sorry. Men dette er nødt til å bli en "musikksjanger xxx suger" (som trådstarter starter med tilogmed), hvorpå folk vil krangle osv osv osv. Det trenger vi ikke, da forumet skal være for konstruktiv og høflig diskusjon . Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg