Gå til innhold

musikk sjanger diskusjonen.

Northcity

Anbefalte innlegg

hei...

jeg må bare komme med det....

jeg syns det er helt patetisk når man skal begynne å si at metall suger fordi det bare gjør det, eller at trance suger fordi ....

det er endel her som faktisk gjør det...

den diskusjonen kan man slutte med!

det er ikke vits engang fordi man har sin egen mening og mener man noe negativt om noe annet så skal man holde KJEFT!

smaken er som baken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er ikke vits engang fordi man har sin egen mening og mener man noe negativt om noe annet så skal man holde KJEFT!

nei...jeg mener at trance er elendig dassemusikk...kun bra på fester..ellers så er det dass og samt topp20 musikk osv :sick:

5496976[/snapback]

noen som gidder å finne gullkorn-forumet?

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Har denne tråden noko poeng?

Det vil alltid være nokre som har eit behov for å påpeike at vedkommande ikkje liker ein musikksjanger ved å skrive "xxxx suger" i ein diskusjonstråd for den aktuelle sjangeren.

Irriterande? Ja.

Kan med gjere noko for å unngå dette? Neppe.

Kan ikkje sjå for meg at dei som bedriver dette har anna formål enn å lage kvalm. Skulle eg gått rundt i alle tråder til spel, musikk og filmar eg absolutt ikkje har sansen for ville eg hatt jobb heile dagen.

Lenke til kommentar

Skal ærlig innrømme at det finnes mye bra trance.. men den blir liksom ikke bra før du har røyka :ermm:

Og det har sikkert mye med det at veldig mange dj'er er dopa mens de lager musikken sin og du klarer ikke å innse at det er mer fantastisk i en hasjrus/syrerus osv før du har kastet deg på bølgen å prøvd å følge med

Lenke til kommentar

Til:Nisje Olm

Ble ikke akkuratt overbegeistret. Ikke det verste jeg har hørt. Men all musikk hvor 99% av det er laget på data er sjeldent bra. Finnes såklart unntak (Röyksopp)

Til trådstarter: Kan vel si meg enig i at det er usakelig å si at Heavy f. eks er dårlig uten noe grunn.

Men jeg kan ikke akkuratt at det er et stort problem på dette forumet. Så hvorfor du lager denne tråden. Skjønnen jeg ikke helt.

Satrucci_ hadde forresten et godt poeng her. Kan vel ikke akkuratt forvente at folk tar denne tråden seriøst ?. Det første du gjør er faktisk å motsi deg selv.

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...