EvenSteven Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har nettopp fått meg Ixus 750( fikk det for 3000 ), og var ute og testet litt i dag... Tok noen bilder av kjæresten ute i skumring M/ blitz og anti-rødøynefunksjonen på... Men da jeg så bildene på Pc'en ble jeg overrasket... Hennes øyne var knall røde på alle bildene... Greit nok at det var fort gjort å fjerne det med ACDSee, men litt skuffet over at kameraet ikke fikset dette i det hele tatt..... Har lest rundt på forumet og sett at dette er et vanlig problem, men de fleste postene var fra år 2001...så jeg tenker kanskje kameraene har utviklet seg siden den gang. Noen mente det gikk på hvor nær blitsen er fra objektivet... Det blir jo uansett nært nå med alle disse små kameraene på markedet... Noen som vet noe om hvordan mitt kamera egentlig skal takle denne oppgaven ?? Evt. noe ntips for å hindre dette ?? Takk Even Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Alle små kameraer på markedet sliter med samme problem, men noen har software som tar seg av det. Tror noen Nikon-modeller har en slik software-funksjon. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Dobbelposting. Slett denne. Endret 25. januar 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå