Andrey Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Ei vennine av meg har et lite iriterende problem med pcn. Og det er at det hele tiden popper opp internet sider, og pop ups på pcn uten vidre. har søkt igjenom med ad.aware og avast, men får ikke fjernet det. Sikkert en enkel løsning på det. Så hvist det er noen som vet hvordan man får fjernet det?. så kom gjerne med det... Endret 25. januar 2006 av Andrey Lenke til kommentar
Toern Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) norton brannmuren har vel popup blokkering.. eller så går det fint an å laste ned popup blokkerings programmer.. selv brukte jeg msn verktøylinja i internet explorer en stund.. fungerte fint.. Endret 25. januar 2006 av Toern Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Spyware er vanskelig å fjerne, enda vanskeligere enn virus siden de ikke blir like høy prioritert som et virus siden de ikke er så farlig. Men prøv Microsoft sin spyware tools, den fjerner en del. Jeg kjempet mot spyware en gang, brukte masse programmer, prøvde å fjerne det manuelt og automatisk, men desverre, endte med at jeg reinstallerte Windows, og det første jeg gjorde etter det var å innstallere firewall, og spyware programware. PS. Nå bruker jeg Linux. Lenke til kommentar
Toern Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 er jeg den eneste som verken bruker virusprogram eller brannmur? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 jeg bruker ikke virus progs ellr noe fordi jeg ikke har internet på MIN maskin jeg bruker "fammilien" sin maskin da!! og her har jeg f-secure og microsoft anti-spyware!!viss du er på internet uten noe av disse lever ikke maskina veldig lenge for og si det sånn! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 følg også samme tråd her: http://www.itavisen.no/services/phorum/sho...1&topicId=50263 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå