sindrejibb Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Driver å lager logo til et skiteam. Vi filmer og fotograferer. Har lagd en som jeg egentlig ikke er helt fornøyd med. Hvis noen har noe tips eller noe, hadde jeg blitt veldig glad hvis noen kunne hjelpe meg. Kan også sende .psd fila hvis det abslutt er ønskelig. Må si jeg ikke kan alt om photoshop enda, så hadde vært greit med litt hjelp Her er logoen jeg har laget: -- Se min 2. post for info om konkurranse! -- Endret 30. januar 2006 av sindrejibb Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvis du poster denne i "Den store photoshop tråden" så får du kanskje noen svar. Ellers så var logoen grei, men kanskje litt "noobish". Se hva gutta på photoshoptråden sier. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Synes det var veeldig mange elementer her, blikket blir dratt hit og dit uten at det fester seg på noe Hadde du bare hatt f. eks. tekst og han skiduden i midten ville den vært roligere Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) KONKURRANSE:: Lag en logo til Vertical Productions. Du ser temaet på den jeg har laget. Et skiteam som filmer og fotograferer jibbing på ski. Den skal brukes som velkomstside på websiden vår, og evt. trykkes på t-skjorter, stickers osv. Farger: Svart, hvitt og oransjfargen #f7941c. Flere farger som matcher disse kan brukes, men viktig at dere bruker akkurat denne oransjfargen. Format: Ca. samme som den jeg har laget fra før. 500x400 pixels eller noe rundt der. Kom med forslag i denne tråden. Den som lager den jeg vil bruke får nok reklame for et firma, en webside el. m/ evt. link på vår side. Lag en FEEET logo nå! Endret 30. januar 2006 av sindrejibb Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Evig takknemlighet som premie? Har en ide i hodet mitt, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre den levende i Photoshop. Edit: errr, må lese litt bedre neste gang, ser jo premien nå Endret 30. januar 2006 av CurSe Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Takker for alle forslag, både gode og dårligere:P Hehe... Gjerne PRØV å gjør den levende da:D Fint du så premien til slutt. Vi har som mål å prøve å lage en bra side med et budsjett på nøyaktig 0 kroner og 0 øre, derfor kan ikke premien være alt for stor, så litt reklame for deg/dere kan være en fin premie. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jaja, kjedet meg, så jeg prøvde. i Gimp. Haha. Jada, det er lov å le. Den ble stygg. Kommer under. Så en med teksten "Enter", til bruk på hjemmesiden. Det er fremdeles lov til å le. Jeg er en skikkelig nybegynner på dette her, bare prøvd meg på noen avatarer, bannere og wallpapers før. Ja, laget i Gimp. Ikke fornøyd. (skal ta å klippe litt bedre senere. Halvferdig bilde) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg likte ikke den effekten man ser i kantene av "ski-mannen", men ellers ok. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Joda, grei nok den. Men han skifyren var det en rar effekt eller noe på ja. Men jeg tror dessverre ikke vi kommer til å bruke den. Men som sagt, lov å sende inn forslag! Skriften var kul, men ganske uoriginal. Det bør være skriften man fester blikket på. Eller, kan skal helst kunne se hele bildet på en gang. Det er skifyren jeg fokuserer på her. Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Endret 1. februar 2006 av snjosokk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 VERCTICAL PRODUCIONS ? Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) VERCTICALPRODUCIONS ? 5535985[/snapback] tihihi....gjekk litt fort i svingane jah...skal endra det EDIT: fiksa Endret 1. februar 2006 av snjosokk Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Tjaaa... Var veldig tom da. Har laget en selv nå, så gjerne prøv å slå den... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 VERCTICALPRODUCIONS ? 5535985[/snapback] tihihi....gjekk litt fort i svingane jah...skal endra det EDIT: fiksa 5536016[/snapback] Producions? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Får ikke håpe at jeg også har skrevet feil Men her er min KJAPPE skisse: Beklager fargene, la ikke merke til at oransjefargen skulle brukes. Ideen er at det er varmesøkende farger eller hva det heter som er på skimannen, skriften er kalde istapper Er forresten nybegynner i Illustrator, og har funnet illustrasjonen av skifyren i et clip-art gallery... Edit: Dette så tåpelig ut :!: Endret 2. februar 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 VERCTICALPRODUCIONS ? 5535985[/snapback] tihihi....gjekk litt fort i svingane jah...skal endra det EDIT: fiksa 5536016[/snapback] Producions? 5537974[/snapback] nei og nei....vel....eg skal endra det viss forslaget vert valgt....noko som tydelegvis ikkje skjer Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Tjaaa... Var veldig tom da. Har laget en selv nå, så gjerne prøv å slå den... 5536200[/snapback] Den der tror jeg kan egne seg til noe om du bare får mannen på ski der skarp. Det passet ikke med blur her. Det samme på www linken din. Mulig det ikke er blur der, bare dårlig AA elns. Ellers tror jeg en logo kan blir gjort enda enklere? Simplify it. EDIT: ...ikke....quote... bilder..... Endret 2. februar 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå