themanfrom Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Å herregud, vi satt i fransktimen her om dagen, så begynner 2 gutter å plapre om wow, så spør han ene, hvilken pc har du? så svarer han andre: Jeg har windows xp proffesjonal! Så sier han første, tror jeg ikke på det er altfor bra! Så sier han første igjen, men hvilket merke har du da? Dell? Futsji Siemens? , PAckard Bell? Så sier han andre, vet ikke. Helt idiotisk. Hva synst dere om sånt? Er jeg en nerd? Endret 25. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du er ikke nødvendigvis nerd. Men det er litt plagsomt når du vet dem snakker bullsshitt omtrent I know the feeling... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er festlig å slenge seg på samtalen og dran skikkelig langt ut da :!: Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Sikkert morro å blande seg inn å si alle speccsa på maskinen din da... Så skjønner dem ikke noe som helst. Så kanskje di driter seg enda mere ut å sier åja sånn ja, eller noe Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvorfor blir du sur? Det er jo helt tullete. Alle kan ikke vite alt om alt, alle har ikke de samme interessene. Du har sikkert ikke peiling på et eller annet som andre har inngående kunnskap om. Det betyr ikke at de skal bli sure på deg. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 ja detta er j......! morro :!: ja hvilken pc har du da?-jeg har xp da! det som er aller morost er og blande seg inn i samtalene og si specsa på maskina og lingnende men sur blir jeg ikke akkurat da bare festlig detta! Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det som er gøy med folk som bare vet at pc'n her XP, er å si at du har SP2 som er myee bedre. Så vil han kompisen din lete seg ihjel etter å få tak i SP2 uten å hvite hva det er! :!: Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det som er gøy med folk som bare vet at pc'n her XP, er å si at du har SP2 som er myee bedre. Så vil han kompisen din lete seg ihjel etter å få tak i SP2 uten å hvite hva det er! :!: 5497079[/snapback] HAHA! :!: detta SKAL jeg prøve!! :!: :!: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Er helt enig med Blodpudding! Når man poster en slik melding på en dataforum høres det kanskje morsomt ut, men når det kommer til stykket er ikke en PC en boks med HK, CPU, GPU, PSU HD, CD og annen innmat for alle.... For noen er en PC mer et verktøy for å få en jobb gjort. Man behøver med andre ord ikke å vite hvordan en motor virker for å bli verdens beste sjåfør Det trådstarter er ute etter er å få en bekreftelse på at han/hun faktisk kan noe også Har jobbet med it i 15 år, men begynte lenge før det.... Er på ingen måte ekspert på noenting, men kjenner eksperter på nettverk som aldri kunne ha satt sammen sin egen PC.... Alt er enkelt når man tror man kan det Endret 25. januar 2006 av trn100 Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 trn100 Du fikk meg til å se en annen side av det, takk Kanskje jeg og andre tenker oss 2ganger om før vi poster noe som det . Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Sier mest om deg det Patrick Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Sier mest om deg det Patrick 5498011[/snapback] Ville bare tilføye at det var positivt ment! Og for alle andre.... Vær 100% sikker på at noen vet mer enn deg, om alt Uansett hva du måtte vite Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hehe*ler høyt* jeg har en Windows XP-SP2-Asus-AMD-Ati-Samsung-TwinMos-Thermaltake pc jeg....Skikkelig rå!! :!: :!: :!: Endret 25. januar 2006 av chr1st3r Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hehe*ler høyt* jeg har en Windows XP-SP2-Asus-AMD-Ati-Samsung-TwinMos-Thermaltake pc jeg....Skikkelig rå!! :!: :!: :!: 5498290[/snapback] Hmmm... Om det er alt du vet ?? :-) Har et parkert et Chieftech kabinett med 3x200 GB disker..... LOL :-) Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ja kjenner til det fenomenet der ja.. "Hvilken PC har du da, Win XP,ferdig med det!!. Men skal dog sies at folk har forskjellige interesser og at datan ikke er viktigst Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 jeg har både win xp pro engelsk og en laptop med win home norsk,, slå den ! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er jeg en nerd? 5496733[/snapback] Er det forbudt å være nerd? Vil ikkje påstå at alle som kan skille mellom eit operativsystem og ein PC-produsent for nerd akkurat. Var fin det svaret hans då, hehe. Har høyrt ein det merkelige uttalelsar i løpet av mine år som hobby-PC-fiksar. Den mest vanlege er nok at kabinettet blir kalla harddisken. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 trn100: Det finnes en editknapp Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ja selvfølgelig er det harddisken som er boksen og det der En jeg kjenner er pro når det gjaldt pc software o.l. Så en dag spurte han meg og jeg kunne hjelpe han sette opp en pc fra komplett til 10k, så sa han like etterpå til meg at han ikke kunne noe om pc hardware, og venta med å si det så ikke alle de andre ville snakke dritt om han fordi han ikke kunne noe om HW, så fikk han pcn og jeg hjalp han med å sette den sammen og forklare hva hver komponent var og hva de brukes til. Så jeg må bare si det at han fyren her trodde alle at var nerd deluxe og kunne alt om pc, men det viste seg altså at han var helt blank når det gjaldt HW så ikke overvurder folk, og ha respekt og forklar dem istedenfor å le og snakke dritt. Altså det er bedre med flere pc kyndige folk, enn at vi som er det snakker dritt om de som ikke er det. Tenk på det. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Er jeg en nerd? 5496733[/snapback] Er det forbudt å være nerd? Vil ikkje påstå at alle som kan skille mellom eit operativsystem og ein PC-produsent for nerd akkurat. Var fin det svaret hans då, hehe. Har høyrt ein det merkelige uttalelsar i løpet av mine år som hobby-PC-fiksar. Den mest vanlege er nok at kabinettet blir kalla harddisken. 5498422[/snapback] Har en mor som gjerne vasker stereoanlegget i såpevann.... Betyr ikke at hun ikke har peiling på musikk :-) Er jeg en nerd? 5496733[/snapback] Er det forbudt å være nerd? Vil ikkje påstå at alle som kan skille mellom eit operativsystem og ein PC-produsent for nerd akkurat. Var fin det svaret hans då, hehe. Har høyrt ein det merkelige uttalelsar i løpet av mine år som hobby-PC-fiksar. Den mest vanlege er nok at kabinettet blir kalla harddisken. 5498422[/snapback] Jammen gjør det det :-) Endret 25. januar 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg