sveggi Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har netcom young talk, å pengene her hopes bare opp da jeg ikke bruker mobilen så mye. Så jeg lurer på om jeg kan bruke de pengene jeg har på kortet til å betale f.eks ting på dvd strax? er det en mulighet for dette? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er kun mulig (lovlig) å betale for tjenester (dvs ikke produkter), opptil 60kr. Med andre ord, du kan ikke kjøpe dvd eller noe slikt. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hva er en ringelyd? En tjeneste eller et produkt? Jeg vil påstå det er et produkt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ser mange plasser at ringetoner, mms bilder etc er definert som tjenester. Skulle ønske det kunne komme slik i butikkene, istedet for kort/kontant, koble opp ir porten eller BT og belaste mobil regninga Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hva er en ringelyd? En tjeneste eller et produkt? Jeg vil påstå det er et produkt. 5501295[/snapback] Ok, fysiske varer er ikke lov å selge via CPA. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Skulle ønske det kunne komme slik i butikkene, istedet for kort/kontant, koble opp ir porten eller BT og belaste mobil regninga 5501312[/snapback] Det blir nok bare med drømmene, for operatøren stikker av med over 30% av inntekten ved CPA-betaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå