the_fire Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Hurra! Favicon :tumbs: All creds til Ueland Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Og litt creds til meg, da jeg var den som først kom opp med ikonet. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Og litt creds til meg, da jeg var den som først kom opp med ikonet. 6023537[/snapback] Du kopierte vist mitt du Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nei, jeg importerte diskusjon.no sin logo, og resizet den. Ingen kopiering her, gitt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvorfor bare på diskusjon.no-skinnet? Jeg bruker et annet skin og vil gjerne se det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvorfor bare på diskusjon.no-skinnet? Jeg bruker et annet skin og vil gjerne se det. 6023620[/snapback] For vi ikke har noen ikonsfiler som passer helt enda som jeg nevnte over her. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvorfor bare på diskusjon.no-skinnet? Jeg bruker et annet skin og vil gjerne se det. 6023620[/snapback] For vi ikke har noen ikonsfiler som passer helt enda som jeg nevnte over her. 6023633[/snapback] Men uansett hvilket skin man bruker så er man jo på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men uansett hvilket skin man bruker så er man jo på diskusjon.no? 6023638[/snapback] Forumet er fortsatt en samlingsplass for alle sidene i nettverket Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Og litt creds til meg, da jeg var den som først kom opp med ikonet. 6023537[/snapback] ...Og litt creds til The_Fire også... siden han startet tråden, og dermed ga deg ideen om å gjøre det når du gjorde det Bra Ueland, fint at dette forslaget her er blitt så godt fulgt opp. Tok kanskje litt lang tid før vi fikk respons andre gang, men ellers er dette flott oppfølgning! Endret 1. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Nei, jeg importerte diskusjon.no sin logo, og resizet den.Ingen kopiering her, gitt. 6023608[/snapback] Ok. Trodde du bare hadde kopiert den ico-fila jeg kom med på (forige side) og resizet den. Siden filnavnet var likt. Men jeg tror deg nå jeg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men alvorlig talt, det eneste som teller er at den er kommet på plass. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Men uansett hvilket skin man bruker så er man jo på diskusjon.no? 6023638[/snapback] Forumet er fortsatt en samlingsplass for alle sidene i nettverket 6023668[/snapback] Ja, og det heter diskusjon.no. Hvorfor skal ikke det være et diskusjon.no-favicon på alle skinnene når hele forumet er diskusjon.no? Hw-ikon kan jo være på hw.no så klart, programmer.no-ikon på programmer.no osv. Endret 1. mai 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja, og det heter diskusjon.no. Hvorfor skal ikke det være et diskusjon.no-skin på alle skinnene når hele forumet er diskusjon.no? Hw-ikon kan jo være på hw.no så klart, programmer.no-ikon på programmer.no osv. 6023696[/snapback] Du babler litt. diskusjon.no-skin på alle skinnene? Meningen er at de som bruker forumet for hardware.no-delen pleier ha hw.no-skinnet, de som er her for gamer.no har gamer-skinnet. Da bør også faviconet for det skinnet/forumdelen være rett Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 vil se noe ala sånn ut. la med .zip fil med ico-fila i og png versjoner. favicon.zip Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja, og det heter diskusjon.no. Hvorfor skal ikke det være et diskusjon.no-favicon på alle skinnene når hele forumet er diskusjon.no? Hw-ikon kan jo være på hw.no så klart, programmer.no-ikon på programmer.no osv. 6023696[/snapback] Du babler litt. diskusjon.no-skin på alle skinnene? Meningen er at de som bruker forumet for hardware.no-delen pleier ha hw.no-skinnet, de som er her for gamer.no har gamer-skinnet. Da bør også faviconet for det skinnet/forumdelen være rett 6023753[/snapback] Sorry, går litt fort i blant. Skulle stå favicon. Men nok om det. Jeg bruker HWB.no-skinnet fordi jeg synes det ser penest og mest ryddig ut, og jeg er aldri innom HWB.no. Ikke at det er noe problem for meg at jeg må leve med et HWB.no-favicon, men synes det er litt merkelig siden alle forumene nå er slått sammen til diskusjon.no. Mange her sitter jo bare på forumet også, uten å bruke hovedsidene forumet egentlig er bygd opp av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (...) 6023915[/snapback] Alle forumene har alltid ligget på samme plassen, er bare i nyere tid at de har levd under samme domenet. forum.hardware.no og forum.gamer.no gikk til samme server, bare at du fikk som standard opp skinnet og kategoriene til den siden. Det gjøres i dag med diskusjon.no/index.php?s=hardware.no Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Pingla: Har du mulighet til å lagre de forskjellige i 16x16 format? 255x255 blir litt for stort....OK. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Trenger et på IPB Default skin også? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Vel, ser enda ikke det har kommet favicon på IPV Default skin. Kun på Diskusjon.no-skinet. Er det gått i glemmeboka at det ikke er favicon på de andre skinene, eller er det nedprioritert/nederst i to-do-listen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vel; jeg vil påstå at det er veldig mange brukerønsker som ligger nederst på todo. Vi får rett og slett bare smøre oss med tåmodighet, er nok ikke bare bare for forumstyret og være forumstyret, selv om jeg selv mener det er godt mulig for dem å forbedre seg uten å nødvendigvis bruke mer tid på forum etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg