Gå til innhold

3dMark06 Dårlig resultat


audun1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, 3dmark06 har ustabil hastighetviser på gpu og minne. Så de er ikek til å stoles på.

5497148[/snapback]

 

hehe, sant.. Men han har jo de nyeste driverene men aligavel så kjører 3dkoret på litt over halvparten.......muffens..

5497167[/snapback]

 

Har du dei nyeste platformdriverne ?

Lenke til kommentar
Hehe, 3dmark06 har ustabil hastighetviser på gpu og minne. Så de er ikek til å stoles på.

5497148[/snapback]

 

hehe, sant.. Men han har jo de nyeste driverene men aligavel så kjører 3dkoret på litt over halvparten.......muffens..

5497167[/snapback]

 

Har du dei nyeste platformdriverne ?

5497268[/snapback]

Jeg har iallfall gjort det.

Lenke til kommentar
carl-kr. : Du fikk 262 poeng med stock 3500+ ikke sant? Da er cpu'en din ganske normal i forhold til de andre 3500+. Og du skal få mere enn bare 400 poeng i 3dmark06, eller tar jeg feil?

5497422[/snapback]

 

ja jeg kjører stock system.

kjørte testen 3 ganger for å være sikker i går.

får 2800. Med kun 400 i cpu score og det trekker ned total scoren.

det kan nevnes at det er kun i 3dmark06 det kødder..får normal score i alle andre tester.

er det buggs i 06 versjonen eller?

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Jeg fikk også i starten rart resultat, fikk vel 3000 eller noe slik, men etter å ha innstallert siste driver (hadde nest siste), satte driveren til 3DMark 06, og restartet så gikk den opp til 5300 poeng.

 

Men det er fortsatt langt bak det mitt system burte ha (se profil). Så en test hvor ett system med 7800 GT i SLI fikk 6700 på overall i 3DM06. Og jeg har 2 kort som er litt klokket fra produsent. Men forskjellen der kan være CPU, husker ikke hva de brukte.

Lenke til kommentar
carl-kr. : Du fikk 262 poeng med stock 3500+ ikke sant? Da er cpu'en din ganske normal i forhold til de andre 3500+. Og du skal få mere enn bare 400 poeng i 3dmark06, eller tar jeg feil?

5497422[/snapback]

 

ja jeg kjører stock system.

kjørte testen 3 ganger for å være sikker i går.

får 2800. Med kun 400 i cpu score og det trekker ned total scoren.

det kan nevnes at det er kun i 3dmark06 det kødder..får normal score i alle andre tester.

er det buggs i 06 versjonen eller?

5497453[/snapback]

Det er nok ikke bugs i 3dmark06 som kan ødelegge cpu scoren din, men kanskje en konflikt mellom forskjellige driver, eller gamle driver. Det er så vanskelig å konkludere hva som ødelegger for deg liksom.

Lenke til kommentar
Innstalerte 3DMark05 for å se hvor mye jeg får der.

 

I 05 får jeg 7725.

 

Er ikke det også litt i laveste laget?

 

Hadde nå trodd det skulle være en rundt 8200- 9000 etter hva jeg har hørt.

5497695[/snapback]

 

jeg får 8551 i 05, vi har stort sett samme spes.du trekker kansje det lengste strået med tanke på cpu..du burde få samme score som meg eller bedre.

 

edit:

 

ser nå at du har et gt og ikke gtx ;)

men scoren din burde være bedre..

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...