Nitrius Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har Mining og Skinning for øyeblikket, Mining 210 og Skinning 300, men lurer på om jeg skal bytte ut Skinning eller begge, Skinning tjener du ikke noe på, værtfall ikke på servern jeg spiller på. Mining har jeg ikke rørt på lenge. Tenkte jeg kansje skulle respecce til Engineering eller Enchanting kansje, hva mener dere? for øyebliket er jeg en lvl 60 warrior hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hm, rar server du spiller på, da. Begge to skal det være svært mye penger i. Du må såklart skinne ting som gir rugged leather. Folk trenger disse til Rugged armor kit, disse kan brukes i Darkmoon faire for å få tickets. Selv har jeg solgt godt over hundre stacks med rugged for 3.5-4.5g. Mining må du få opp til 300. Thorium og de assorterte krystallene man får fra thorium veins, brukes i mange high-end-oppskrifter (Arcanite reaper, Lionheart helm, Stronghold gauntlets, Enchanted thorium armor, etc.), så det er svært mye penger å tjene her. På Sylvanas går arcane crystal for 18-20g, en stack med thorium går for 4-5g, blue sapphire ligger på 8-10g. Du tjener ikke penger på å ha middelmådige skills, uansett om det er gathering eller crafting. Ta deg en tur i Badlands, skill opp på mithril og ta turen til Winterspring når du når 275. Der er det massevis av thorium. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du kan ikke respecce annet en talenter, tsk tsk. Er ganske så enig med Psilocybe her, mining tjener du ikke veldig stort på med mindre du farmer deg grønn, og Rich Thorium Veins dropper Arcane crystals, som du kan tjene bra på. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Skjønner, spiller på daggerspine og Rugged leather er verdt ca 80s-1g :/ Så tjener veldig lite på det, mining vet jeg ikke noe spes om siden jeg ikke har rørt det på lenge... Uansett takk for svar så langt, og håper på fler =) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du kan ikke respecce annet en talenter, tsk tsk. Du kan såvisst respecce profesjoner. Dette gjøres ganske enkelt ved å trykke på en liten knapp til høyre for de aktulle profesjonene i oversiktsdialogvinduet for karakteren. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du kan ikke respecce annet en talenter, tsk tsk. Du kan såvisst respecce profesjoner. Dette gjøres ganske enkelt ved å trykke på en liten knapp til høyre for de aktulle profesjonene i oversiktsdialogvinduet for karakteren. 5499785[/snapback] Det er å bytte professions, respecce er å endre talents. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du må såklart skinne ting som gir rugged leather. Folk trenger disse til Rugged armor kit, disse kan brukes i Darkmoon faire for å få tickets. Selv har jeg solgt godt over hundre stacks med rugged for 3.5-4.5g. 5496744[/snapback] Hmm.. psilocybe, spiller ikke du på sylvanas da? Gjør jeg også, riktignok som alliance, og her er det sjelden noe problem å få tak i rugged leather til rundt 1G per stack. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Selv om rugged leather koster "bare" 1g / stack (som jeg mener er "riktig" pris) så er det jo veldig lett å skaffe. Skal du tjene penger så vil Herbalism være bra - mye lettere enn mining (som stort sett baserer seg på Arcane crystal drops) og stacks med high-lvl herbs selges ofte for 10-20g .. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hmm.. psilocybe, spiller ikke du på sylvanas da? Gjør jeg også, riktignok som alliance, og her er det sjelden noe problem å få tak i rugged leather til rundt 1G per stack. 5499912[/snapback] Vi skal levere inn heavy, thick og rugged leather til Ahn'Q-something-something war effort, dere skal levere inn light, medium og thick. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hmm.. psilocybe, spiller ikke du på sylvanas da? Gjør jeg også, riktignok som alliance, og her er det sjelden noe problem å få tak i rugged leather til rundt 1G per stack. 5499912[/snapback] Vi skal levere inn heavy, thick og rugged leather til Ahn'Q-something-something war effort, dere skal levere inn light, medium og thick. 5500488[/snapback] Ahh... suddenly it all makes sense. Lurer på om portene noen gang blir åpnet hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hmm, vil du tjene penger, ville jeg valgt enchanting^^ Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hmm, vil du tjene penger, ville jeg valgt enchanting^^ 5501421[/snapback] Enchanting lønner seg når du har Crusader, +15 agi, +22 int osv. før det er det mer utgifter enn inntekter. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hmm, vil du tjene penger, ville jeg valgt enchanting^^ 5501421[/snapback] Enchanting lønner seg når du har Crusader, +15 agi, +22 int osv. før det er det mer utgifter enn inntekter. 5501441[/snapback] Har en enchanter i guildet, med maks seff... Han kan tjene dritmye på en dag, hvis han får kunder, men allt er opp til kundene... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Spør han hvor mye penger det tok ham å komme til 300. Enchanting er et stort pengesluk til du får de gode enchantene. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 I tillegg er det vanskelig å bli enchanter på en server der ting har satt seg! Er ofte noen "få" på hver side som har det beste ryktet og derfor selger mest... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Er vel ikke penger som teller mest for meg nå, eller er forsåvidt det, men jeg vil bytte ut professionene mine pågrunn av at jeg vil ha noe nytt, Engineering pågrunn av alle dingsbomsene du kan lage og enchanting, ja vet ikke helt hvorfor jeg vil bytte til det Uansett har enda ikke byttet og vurdere å bytte fortsatt, så kom gjerne med innspill, så får jeg se om jeg beholder Skinning og Mining eller bytter de ut. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 om du ikke er så opptatt av å tjene penger så er engineering utrolig nyttig. sprenge låste dører der andre må queste eller farme etter nøkler (F.eks DM north døren)..masse trinkets som gjør seg i pvp. Masse greier som er nyttig i pve..osv.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 I tillegg er det vanskelig å bli enchanter på en server der ting har satt seg! Er ofte noen "få" på hver side som har det beste ryktet og derfor selger mest... 5501634[/snapback] Jepp. De som er først ute med å ta et yrke til 110% (dvs. heavy rep-farming hos Timbermaw, AD, TB), er gjerne de som tjener svært godt. Man tjener ikke så mye på å være middelmådig (200-300 uten noe spesielle enchants), da har man plutselig masse konkurranse og folk som underbyr tjenestene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå