_Daniel_ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hey.. Pcen min trenger en formatering.. også finner jeg ikke XP cden min..=/ Men har Cd key osv... Noen som veit hva jeg kan gjøre?? Ligger det kanskje noe backup filer fra CD som jeg kan bruke på harddisken? ligger alle filene som er på cden på harddisken noen sted samlet? Noen steder og laste ned en XP Pro? Takk... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ring inn til microsoft. De vil nok antagelig sende deg en ny cd mot et lite beløp muligens! Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Ring inn til microsoft. De vil nok antagelig sende deg en ny cd mot et lite beløp muligens! 5496463[/snapback] Hell no! =p Jeg kan lissom låne en kompis sin engelske utgave til fredag.. men er en liten stund til.. har ikke norton på denne pcen en gang pga den ikke vil installeres..=s Så sitter i saksa lissom.. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du kan låne andres cder uten problemer så lenge du har din egen lisensnøkkel. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvis du vil ha det lovelig, så må du ringe til microsoft, eller du kan kjøpe deg en ny cd med ny lisens. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Hvis du vil ha det lovelig, så må du ringe til microsoft, eller du kan kjøpe deg en ny cd med ny lisens. 5496530[/snapback] Ok, men.. Jeg har lissom cd key da.. den som er verdt penga.. Men har ikke cden... er det ingen steder hvor man kan laste ned XP ?? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Noen som veit hvor jeg kan laste ned setupen ( det som er på cden til XP CDen ) fra nettet?? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er ikke lov å laste ned setup-filene fra nettet. Skal du ha en ordentelig versjon av Windows XP, så må du ringe Microsoft! Lenke til kommentar
b21a Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 "Det er ikke lov å laste ned setup-filene fra nettet. Skal du ha en ordentelig versjon av Windows XP, så må du ringe Microsoft!" Hvis du da ikke har en OEM versjon, da må du ringe pc leverandøren. Gikk over all forventning med Multicom, og kostet ikke en krone siden jeg fikk en backup plate. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Det er ikke lov å laste ned setup-filene fra nettet. Skal du ha en ordentelig versjon av Windows XP, så må du ringe Microsoft! 5498192[/snapback] "Lån", lån eller skaff Windows med god samvittighet, trådstarter. Last gjerne ned et image av den Windows-versjonen du har, installer fra denne og bruk serialen som er klistret under maskinen. Ingen problemer, og fullt lovlig. Det er serialklistremerket som er beviset på gyldig lisens og ikke mediet du installerer fra. Så lenge du har den unike, gyldige CD-keyen kan du laste ned Windows og installere denne med god samvittighet - så lenge du bruker din egen serial og det er samme versjon du har lisens til, da. OEM-lisenskode fungerer ikke på retail-CD, f.eks. Hvis du vil ha en original CD som allikevel kommer til å stå i hylla hele tiden, ringer du Microsoft. Da sender de deg ny CD mot en hundrelapp eller to. Endret 26. januar 2006 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå