vihovde Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Har kjøpt meg en bærbar pc med ferdig installert Windows Media Center av en kar på Finn.no Problemet er nå at jeg var å hentet en WMC fjernkontroll på posten, kommer hjem og plugger inn remote`n i USB, så forlanger maskinen drivere til denne ? Ringte så til Komplett support, og dem sa at WMC skulle inneha disse driverene ? Plug and Play ? Har prøvde flere ganger, men det nytter ikke Begynner å mistenke selger for å ha innstallert en ugyldig versjon ? Har prøvd å ringe ham, men han tar ikke telefonen. Er det noen som vet hvor man kan eventuellt laste dem ned, eller kanskje noen av dere har dem og kan sende dem til meg ? I Enhetsbehandlingen kommer det opp som "other devices" og under der igjen er det: * eHome infared transciver * Multimedia Audio Controller * PCI Modem * Unknown device * Unknown device Please... Send dem til meg, hadde gledet meg slikt til dette E-post: [email protected] Endret 25. januar 2006 av vihovde Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Link til mce drivere. Disse skal være instalert i mce, men du kan jo prøve de. Skal ikke ha noe å se om det er pirat sålenge det er original mce remote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå