Gå til innhold

Når jeg tenker over saken... toy supra med 700 hk. nICE.


Das Bimmer

Anbefalte innlegg

218884_1_full.jpg

 

Fin bil ja. Har "bare" 320 hk originalt, men siden det er en twin-turbo motor kan den trimmes ganske så mye. Vet om flere supraer i statene med 900-1000 hk.

 

http://images.cardomain.com/installs/218000-218999/218884_2_full.jpg

 

Laget det som url sånn at dere med isdn kan velge om dere vil se det eller ikke. (Er ikke jeg snill?)

 

Bilen som hovedpersonen i The Fast and The Furious kjører i filmen, er nettop en sånn toyota supra.

 

Her har vil bilde av bilstereoen til han fyren over:

http://images.cardomain.com/installs/218000-218999/218884_3_full.jpg

 

Mange instalerer lystgass-anlegg i supraen sin. Det vil si at når du trykker inn to knapper på rattet samtidig, kjøres det lystgass inn i motoren, og du har ca. 70 hk ekstra "booost" i noen sekunder. (Også sett i The Fast and The Furious)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-16 00:17, skrev Odden:


Jaja, jeg kjente fyren. han gikk i matteklassen med meg 99/00


var ikke så ***** gøy å få høre at han hadde kjørt seg i hel.


 

Sorry to hear that ..

 

Det var ikke meninga å støte noen.

 

Var ment som en påminner om at ungdom med råspreke biler gjør norske veier enda farligere enn de er fra før.

 

Som jeg sa i forrige post.... Nuff Said...

Lenke til kommentar

Hørte dere bilen som kræsja på E-18 for tre uker siden. det var en 2001 toy supra twin turbo. litt over 500 hk. Den kræsja med en lastebil front mot front. supraen ble kasta 200 meter bakover. turboene var så most at det var vanskerlig og kjenne dem igjen. det var ingen ting av motoren som kunne bli reparet 199% var most.

mannen var så most at han måtte bli tatt ut med spade. han var trøkt inn i bagasjrommet.

 

_________________

enter_3.gif

No Pain No Brain

 

[ Denne Melding var redigert av: NRG på 2002-09-16 09:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-16 09:44, skrev NRG:

<snip>


No Pain
No Brain



 

Det er jo tydelig, trodde vi var ferdige med det temaet. Hadde du giddi å lest etter så burde du skjønt at mer detaljer en det som var lagt fram i saken er helt unødvendige....

 

Nuff said.... Ferdigdiskutert tema......

 

Ett rungende ja til Kjetils forslag om 25 års grense på alt sprekere enn 70 hk, selv om alder ikke nødvendigvis er det beste parameteret til å se om folk er voksne nok til å hådtere så kraftig redskap. :smile:

Lenke til kommentar

Toyota Supra burde ikke være ungdoms bil og i tillegg trimme den da er idiotisk...

kunne like gjerne svingt rett inn i den første stolpen du ser...

en burde fått opp læring til å kjøre en slik bil med vett, slik som på Rolls Royce (hvis jeg husker rett)

der får førerenekjøperer opp læring i hvordan og kjøre bilen.

Skulle nesten vært et eget sertifikat til trimmede biler eller personbiler med over 250HK (eller mindre etter bil modell, en golf med 250HK er skummelt...)

Dette sertifikatet kunne en ta GRATIS(bygge på det sertifikatet en allerede har) etter at du har tatt ny kjøreprøve og har kjørt bil i ca 2-3år...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...