Jed Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hardisken har i det siste vert til stor bry. Formatertering fungerer vist ikke jeg tar hurtig, når jeg instalerer spill\software etc med cd fryser som regel pc ut i instalasjonen, filer blir skadet og vist jeg flytter fra d til c så fryser pc. Noen idèr hva som kan være grunnen? Lenke til kommentar
substeve Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tja, mer info er nødvendig. Er diskene veldig fulle? Har windows nok temp-space for eksempel? Defragmentert i det siste? Kommer det lyder fra diskende, hvinende, tikkende? Det høres ut som disken har problemer med å lese/skrive og ofte er det et tegn på at den er i ferd med å dø. Hvis du har anledning kan du slette partisjonen(e) og opprette ny og formatere denne. Hvis det er en disk-feil vil disken være like ille etterpå. Er den gammel? Garanti? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå