D4rkY Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 jeg har vurdert å kjøpe meg nytt skjermkort (7800GT) men så har jeg den gamle versjonen av MSI K8n Diamond... men så har jeg hørt at den versjonen jeg har ikke støtter det skjermkortet, er det riktig? i så fall er det mulig å oppgradere biosen eller noe for å få det til å funke? takker for alle svar! Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 En kompis har akkurat det samme problemet, si ifra hvis du finner noe om det Bruker MSI en annen SLI/modifisert brikke da siden 7800 ikke støttes da eller? Lenke til kommentar
Darkyen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 åh det hadde vert veldig fint hvis noen kunne ha svart på dette... vurderer å kjøpe nytt skjermkort selv... Lenke til kommentar
Damination Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 det står at den ikke støtter 7800 i sli ! godt mulig den støtter den singel ! Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Singel borde gå alldeles utmärkt. Har ett 7800 gtx 512 i och det fungerar. Men jag tror att vissa kort har en komponent som är i vägen när man ska stoppa det i hk. Bland annat MSI's eget kort. Jag tror det finns en tråd om detta på Xtremesystems. Ska leta lite. Edit// En bild säger mer än tusen ord. Edit igen// http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=6&id=1651 Problem fixed. Endret 26. januar 2006 av mackanz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå