Krissande Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg vil bruke skjermkortet som er på hovedkortet og et aent som står i AGP porten samtidig. hvordan tvinger jeg begge til å fungere? vis det er mulig. Detter er en shuttle ST61G4 Skjerm kortet er et Nvidia 6800GT Takk Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det går ikke å bruke begge samtidig. Det er heller ingen vits da det integrerte er veldig dårlig. Lenke til kommentar
Krissande Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Problemet er at det gerforce 6800GT kortet ikke er helt som det skal vere. blir helt blørete bilde når jeg kobler det til tven. det gjør det ikke når eg bruker det interne. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Du kan ikke lage noe slags SLI eller crossfire type oppsett slik at begge kortene jobber med samme applikasjon, men det er fullt mulig å få et av kortene til å drive et separat skjermbilde i multi-screen oppsett f.eks. Det har windows støtte for uten at du må gjøre noe videre avansert. -Stigma Lenke til kommentar
Krissande Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvis du kjører LINUX er to (eller flere) skjermkort pice of cake. Vi kjører vel ikke virusplantasjen M$vinduer, gjør vi vel?? Lenke til kommentar
Krissande Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Ja eg gjør nok det. men er det noen som kan hjelpe meg med for det? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er det noen som har noen idéer her? Er interessert i å høre noen svar her selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå