axel g Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hei!!! Bare lurte på om noen kunne gi meg noen tips om hvordan bygge ei hel kasse i bagasjen på min galant 92 mod. den skal inneholde 2x 12" bass og 2 forstærkere og en kondensator. hvordan skal selve kassa se ut innvendig?? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tja, du må nok hoste opp litt mer info. -Hvilken type suber er det og hva er specen på disse? -Hvilke forsterkere har du? -Hvilken kondis? -Hva slags lyd er du ute etter, er det: 1 Bare mye lyd, dure og dunke - porta kasse. 2 Musikk med trøkk og punch - lukka kasse. Lenke til kommentar
axel g Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 subben er en cadence flash forsterker`n er en cadence q2000 og en jbl som jeg ikke vet no mer om. kondensatoren er en prosonic f2. En god link til noe av dette er http:\\www.bassbrothers.no Trenger litt info om hvordan kassa skal settes sammen, og ca hvor stort volum denne trenger å være. Jeg veit ikke om hvilken kasse som jeg foretrekker (lukket eller ikke??) sia jeg bare har hørt på lukkede kasser. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er endel folk på forumet til Mitsubishi-klubben Norge som har 6G Galant sånn som deg. Du kan jo alltids spørre der Mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar
epifant Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Er det sedan eller combi? Lenke til kommentar
axel g Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 det er en sedan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå