Dan Hansen Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 19:49, skrev zuperMensch:Biff? Jepp - ikke dårlig :smile: "...The biff command runs in the background and lets you know when electronic mail arrives. It was named after a dog at Berkeley that was known for barking at the mailman. To tell biff to bark at the mailman, type biff y. To tell biff not to bark at the mailman, type biff n..." Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 23:21, skrev nerd-light:synes å ha sett navnet hans i bokhandelen ?? er jeg inne på noe der ?? Njaaa... Du må spesifisere nærmere for å få godkjent svar. Quote: Hvem er morderen i Håkan Nesser sin bok "Kim Novak badade aldrig i genesarets sjø" Aner ikke. Kan det være Edmund, mon tro? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 ... og svaret er? (har veldig lyst til å komme videre her) :smile: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 11:40, skrev Dan Hansen:... og svaret er?(har veldig lyst til å komme videre her) :smile: hehe ingen som vet løsningen ligger safen hans og vil ikke bli offtenligjort før i 2008 så vi kan fortsette denne tråden før i 2008 smør deg med tålmodighet DAn hansen mvh nerd-light Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvilket svar venter vi på? Jeg har lett som besatt i Google etter hvem morderen er, men jeg tror ikke bokanmeldere er så ondskapsfulle.. For de som ikke vet hvem Moorcock er (til tross for Google), kan dere lese om ham her Edit: Alltid tull med BBcode _________________ Christian Gehring Olsen [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-09-30 11:34 ] Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 11:33, skrev zuperMensch:Hvilket svar venter vi på?Jeg har lett som besatt i Google etter hvem morderen er, men jeg tror ikke bokanmeldere er så ondskapsfulle.. For de som ikke vet hvem Moorcock er (til tross for Google), kan dere lese om ham her hmmm datanerder som tror at google er løsningen på alt mellom himmel og jord og tror at man finner alt av informasjon her, men det gjør man altså ikke. Det skader ikke å bruke biblioteket og lese en bok engang innimellom vet dere :smile: mvh nerd-light Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg leser bøker jeg :smile: Har akkurat lest ferdig "Vismannen Taita" av Wilbur Smith og "Universet i et nøtteskall" av Stephen Hawking. Men ikke Håkan Nessers bok, og det har tydeligvis ikke noen andre av søppelsørferene heller, så hvem er morderen? Edmund? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Er du gal mann? Må ikke lese bøker, det ødelegger nerde statusen din! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: MrA| skrev (2002-10-05 11:35):Er du gal mann? Må ikke lese bøker, det ødelegger nerde statusen din! Nei er ikke gal, Er du MrA|. Er noen år siden eg har lest noen bøker. Men det er jo det som gjør at du blir vise/smarte MrA|. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har nettopp lest "Haiene", føler meg smart . Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har lest NAIV.SUPER !!!! Kult? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå