Mannn28 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Finns det et program som du lett kan styre f.eks itunes på den bærbare pcen over wlan med qtek 9100? Er det mulighet for å bilde og annet diverse på msn på windowsmobile 5.0? Blir filmer noe tess på denne mobilen, og hvor mye tar en spille film på ca 2 timer av plass? (mb) Takker for svarene;) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 1) Det (bør) finnes flere løsninger. Jeg kjøpte et program kalt PuppetMaster til min gamle Siemens S65 som gjorde dette (og mye mer). Jeg har enda ikke prøvd det på min Qtek 9100, men det skal nå ha støtte for WM. Det finnes helt sikkert andre tilsvarende løsninger. 2) Så vidt jeg har registrert får du ikke legge inn bilder. Versjonen på WM kan sammenlignes med Windows Messenger, men ikke MSN Messenger. 3) Med et skikkelig program, så blir filmene ganske bra. Hvor mye en film på 2 timer tar er helt avhengig av komprimert den er. Jeg pleier å passe på at de går inn på en CD. Til konvertering kan du bruke PocketDivXEncoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå